Læge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2020

Nogensmor90

Anonym skriver:

Ja det har du sikkert ret i . Men trods 3 drenge har jeg ikke lige haft brug for det før nu . Normalt ville jeg jo kunne komme i kontakt med vores lægehus . Godt man lærer hele tiden

Hvordan gik det ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2020

Anonym trådstarter

Nogensmor90 skriver:

Hvordan gik det ? 

Jamen vi tog til vagtlægen som sendte ham videre i røntgen . Vi sidder p.t på skadestuen og venter på læge ( gab ) 

Anmeld Citér

7. september 2020

Anonym

Nogensmor90 skriver:

I Nordjylland skal man igennem læge først 

Ja, og det er ærligt talt noget værre lort. Jeg kørste som teenager galt på knallert - intet livstruende eller noget, så det var bare til vagtlægen. Det var en lørdag, så der var mange mennesker der. Jeg endte med at sidde og vente i 5 timer, med brækket kæbe og blod dryppende ned af hagen, hvor kødet var skrællet af ned til knoglen. Det var noget af det værste jeg har oplevet.

Med min datter ventede vi med en 3-årig med albuen slået af led i 2 timer. Hun har også nærmest klippekort til skadestuen, men man SKAL igennem læge/vagtlæge først, til trods for at man tit kan se hvis noget er ude af led/forstuvet/brækket.

Anmeld Citér

7. september 2020

Nogensmor90

Ja, og det er ærligt talt noget værre lort. Jeg kørste som teenager galt på knallert - intet livstruende eller noget, så det var bare til vagtlægen. Det var en lørdag, så der var mange mennesker der. Jeg endte med at sidde og vente i 5 timer, med brækket kæbe og blod dryppende ned af hagen, hvor kødet var skrællet af ned til knoglen. Det var noget af det værste jeg har oplevet.

Med min datter ventede vi med en 3-årig med albuen slået af led i 2 timer. Hun har også nærmest klippekort til skadestuen, men man SKAL igennem læge/vagtlæge først, til trods for at man tit kan se hvis noget er ude af led/forstuvet/brækket.

Enig, jeg sad 11 timer i lægevagten, skadestuen, røntgen og skadestuen igen med min søn der brækkede benet , han var 4

Anmeld Citér

7. september 2020

Nogensmor90

Anonym skriver:

Jamen vi tog til vagtlægen som sendte ham videre i røntgen . Vi sidder p.t på skadestuen og venter på læge ( gab ) 

Ja der kan man sidde længe 

vil du ikke give en melding når der er nyt ?

Anmeld Citér

7. september 2020

Anonym trådstarter

Nogensmor90 skriver:

Ja der kan man sidde længe 

vil du ikke give en melding når der er nyt ?

Ja det må man sige - og så tar det 3 min at kikke på røntgen billedet .  Shit mand . Godt vi ikke kommer der så tit. Der var intet brækket , han kan ikke støtte på den . Skyldes senen under vristen er godt foretrukket og hævet.  Det skyldes slaget, så det står på ro et par dage. Tak for din omsorg 

Anmeld Citér

7. september 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ej for Søren . Troede de tog de mere alvorlige ind først . Det stod der på skærmen da vi ventede hos vagtlægen . Vi kom heldigvis til i løbet af kort tid , det sammen med røntgen . Men skadestuen trak ski tænder ud . Der kan man da sidde en evighed ..

Anmeld Citér

8. september 2020

AnoMor

Nogensmor90 skriver:

I Nordjylland skal man igennem læge først 

Så har egen læge jo aldrig fri? 

Anmeld Citér

8. september 2020

Dorthe1986

AnoMor skriver:

I dagtimerne fra 8-16 er det gennem egen læge, efter kl 16 er det vagtlæge som begge så skal vurdere om det er skadestue eller andet man skal. I december styrter min søn på løbehjul i Sfo'en og kommer til skade med øjet så der bløder ud af det og alt muligt. Det var kl 14. Så vi måtte ringe til almindelig læge og så så hun på ham, men hun sendte os hurtigt videre til øjenafdelingen på sygehus, da det mildest talt så forfærdeligt ud. Heldigvis ingen mén idag. Men det er sådan forløbet er herovre 

Anmeld Citér

8. september 2020

Nogensmor90

AnoMor skriver:

Når egen læge har lukket skal man forbi vagtlægen først

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.