Læge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Hvis han har skadet foden. Så ringer man jo til skadestuen. I min region er det 1813 som så vurderer om man skal ind og tilses af en læge. 

Okay . Jeg ville nu vælge at kontakte egen læge først . Jeg har aldrig gjordt brug af skadestuen , så det var ikke i mine tanker . 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Okay . Jeg ville nu vælge at kontakte egen læge først . Jeg har aldrig gjordt brug af skadestuen , så det var ikke i mine tanker . 

Nu ved jeg selvfølgelig heller ikk hvad der var sket med foden. Men som udgangspunkt vil mene at hvis man er kommet til skade skal man tage på skadestuen og ikke belemre lægen som har tidspatienter.

Anmeld Citér

7. september 2020

Babilooo

Det er klart et spm om st komme på skadestuen. Hvis der skal tages røntgen kan en alm læge alligevel ikke gøre det. 
ring til akut telefonen 1813 og få ham set på.

god bedring med ham

Anmeld Citér

7. september 2020

Ano18

Først så ville jeg se det an, medmindre jeg m det samme kunne se det var akut, så ville jeg ringe til skadestuen når det er en skade. Havde det fx været betændelse (Der ikke kan vente til dagen efter), havde jeg kontaktet egen læge og udenfor deres åbningstid på deres akutnummer - efter åbningstid 1813 som henviser til lægevagten hvis de er enige om det ikke kan vente 

Anmeld Citér

7. september 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Nu ved jeg selvfølgelig heller ikk hvad der var sket med foden. Men som udgangspunkt vil mene at hvis man er kommet til skade skal man tage på skadestuen og ikke belemre lægen som har tidspatienter.

Nej det har du selvfølgelig ret i . Vi tog til vagtlægen og er på vej i røntgen . Så ved jeg det til en anden gang 

Anmeld Citér

7. september 2020

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Det er klart et spm om st komme på skadestuen. Hvis der skal tages røntgen kan en alm læge alligevel ikke gøre det. 
ring til akut telefonen 1813 og få ham set på.

god bedring med ham

Vi bor i Jylland så kan ikke bruge 1813. Vi tog til vagtlægen og på vej i røntgen .  Havde slet ikke lige tænkt skadestue , har ikke lige stået i den sitation før

Anmeld Citér

7. september 2020

Anonym trådstarter

Ano18 skriver:

Først så ville jeg se det an, medmindre jeg m det samme kunne se det var akut, så ville jeg ringe til skadestuen når det er en skade. Havde det fx været betændelse (Der ikke kan vente til dagen efter), havde jeg kontaktet egen læge og udenfor deres åbningstid på deres akutnummer - efter åbningstid 1813 som henviser til lægevagten hvis de er enige om det ikke kan vente 

Det var en “ akut “ situation . Knægten var vredet om på foden og kan ikke støtte på den . Så ville have lægen til at kikke på den . Det kunne man ved vores gamle læge. Havde ikke lige tænkt skadestue . Men vi ringede til vagtlægen som har sendt os videre 

Anmeld Citér

7. september 2020

Babilooo

Anonym skriver:

Vi bor i Jylland så kan ikke bruge 1813. Vi tog til vagtlægen og på vej i røntgen .  Havde slet ikke lige tænkt skadestue , har ikke lige stået i den sitation før

Det er jo hvad man er vant til. Jeg havde næsten klippekort på skadestuen som barn 

Anmeld Citér

7. september 2020

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Det er jo hvad man er vant til. Jeg havde næsten klippekort på skadestuen som barn 

Ja det har du sikkert ret i . Men trods 3 drenge har jeg ikke lige haft brug for det før nu . Normalt ville jeg jo kunne komme i kontakt med vores lægehus . Godt man lærer hele tiden

Anmeld Citér

7. september 2020

Nogensmor90

AnoMor skriver:

Hvis han har skadet foden. Så ringer man jo til skadestuen. I min region er det 1813 som så vurderer om man skal ind og tilses af en læge. 

I Nordjylland skal man igennem læge først 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.