Overvejer at begynde at handle online

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2020

AnoMor

SofiaMik skriver:

Nemlig.com er ikke lige så gode i landområder levering kun en gang om ugen og indkøb skal være bestilt flere dage før.

Synes det gør ondt i miljøet, at det bliver leveret i pap og plastik- jeg bruger ellers aldrig plastikposer.

Jeg bor i Københavns området. Så det er ikk noget problem.  

har ikk problemer med pap og plastik. Jeg affaldssorterer derhjemme

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2020

FruStolpe

Nemlig.com er ikke lige så gode i landområder levering kun en gang om ugen og indkøb skal være bestilt flere dage før.

Synes det gør ondt i miljøet, at det bliver leveret i pap og plastik- jeg bruger ellers aldrig plastikposer.

Hmm jeg bor i en vandkantskommune, nærmere betegnet Odsherred og jeg kan få leveret fra dag til dag med levering på alle tider af døgnet.

Der skal bare være bestilt inden kl 24 dagen før   

Anmeld Citér

6. september 2020

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Jeg er heller ikke fan af alt deres plastik. Men de tager det i det mindste med retur og sørger for, at det bliver genanvendt. BilkaToGo havde pakket mine varer i 6 alm. plastik indkøbsposer, som de så vidt jeg ved, ikke tager retur. Det synes jeg til gengæld er vanvittigt. Tænk hvor mange plastikposer man ender med, hvis man handler en gang om ugen 

Anmeld Citér

6. september 2020

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Morogbarn skriver:

Jeg er heller ikke fan af alt deres plastik. Men de tager det i det mindste med retur og sørger for, at det bliver genanvendt. BilkaToGo havde pakket mine varer i 6 alm. plastik indkøbsposer, som de så vidt jeg ved, ikke tager retur. Det synes jeg til gengæld er vanvittigt. Tænk hvor mange plastikposer man ender med, hvis man handler en gang om ugen 

Hvis du smider poserne i bagagerummet, så tager de dem retur og sørger for at de bliver genanvendt 

Anmeld Citér

6. september 2020

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn
Dut-ugle skriver:

Hvis du smider poserne i bagagerummet, så tager de dem retur og sørger for at de bliver genanvendt 

Ah okay, fedt. Det var jeg ikke klar over ��

Anmeld Citér

6. september 2020

Chihiroo

Jeg vil lige gøre opmærksom på, at kun 1/3 af al plast, der bliver sendt til genanvendelse, reelt set bliver genanvendt, desværre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.