Overvejer at begynde at handle online

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.815 visninger
25 svar
19 synes godt om
5. september 2020

AnoMor

Efter skole start, mange lektier og en dejlig dreng jeg skal tage mig af også, overvejer jeg at begynde at handle online så jeg spare den tid og får mere tid til lektier og sønnike i stedet. 

men er der nogle steder der er bedre/billigere end andre? Kender kun til nemlig.com men det har jeg fået dårlige anmeldelser på. 

hvad bruger i selv, jer der handler online 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2020

MorTil3+

AnoMor skriver:

Efter skole start, mange lektier og en dejlig dreng jeg skal tage mig af også, overvejer jeg at begynde at handle online så jeg spare den tid og får mere tid til lektier og sønnike i stedet. 

men er der nogle steder der er bedre/billigere end andre? Kender kun til nemlig.com men det har jeg fået dårlige anmeldelser på. 

hvad bruger i selv, jer der handler online 

Handler ikke selv online, men har en veninde der bestiller måltidskasser og hun er endt med at bruge dem fra årstiderne.

Anmeld Citér

5. september 2020

AnoMor

MorTil3+ skriver:

Handler ikke selv online, men har en veninde der bestiller måltidskasser og hun er endt med at bruge dem fra årstiderne.

Okay. Men måltidskasser. Det er jo bestemte retter som jeg har forstået det. Vil gerne selv udvælge mine madvare da der er mange ting jeg ikke spiser.

Anmeld Citér

5. september 2020

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87

Coop har også noget levering af varer. Vi undersøgte det for noget tid siden, pga. mine svigerforældre har svært ved at handle selv. 
Jeg har ikke erfaring med det selv. 

Jeg kender ikke til priser m.m. men jeg kan bedst selv lide at se varerne, særligt frugt og grønt. 
Vi handler én gang om ugen hos os ved at lave madplan og det er derfor sjældent vi skal handle mere end det. Det tager mig maks en time at handle den ene gang om ugen. 
Måske du kunne gøre noget lignende? Jeg kan sagtens finde på at tage et barn med, så har vi også en hyggestund mens vi handler. 

Anmeld Citér

5. september 2020

AnoMor

Babyklar87 skriver:

Coop har også noget levering af varer. Vi undersøgte det for noget tid siden, pga. mine svigerforældre har svært ved at handle selv. 
Jeg har ikke erfaring med det selv. 

Jeg kender ikke til priser m.m. men jeg kan bedst selv lide at se varerne, særligt frugt og grønt. 
Vi handler én gang om ugen hos os ved at lave madplan og det er derfor sjældent vi skal handle mere end det. Det tager mig maks en time at handle den ene gang om ugen. 
Måske du kunne gøre noget lignende? Jeg kan sagtens finde på at tage et barn med, så har vi også en hyggestund mens vi handler. 

Vil undersøge Coop  

det har jeg også prøvet før med madplan. Det fungerede bare ikke rigrig for mig 

Anmeld Citér

5. september 2020

FruStolpe

Jeg handler hos nemlig.com. 

Og har kun gode erfaringer med nemlig ��

Anmeld Citér

5. september 2020

CBbaby

Jeg har KUN lutter gode erfaringer med nemlig.com

De kommer til tiden, og er der problemer med en madvarer, så skal man bare ringe, så får man beløbet erstattet uden problemer samt gratis fragt. 

Da jeg en dag var forsinket, og der skulle være kommet levering, så ringede jeg og det var intet problem. Så kom jeg bare sidst på ruten.de har i øvrigt. Måltidskasser, hvor man kan mixe retterne. De har 2 gange glemt en vare. Men så kom de med den 2 timer senere 

hos nemlig kan man returnere pant også. 
De har natlevering, og mange forskellige intervaller og priser fra 9kr-39

Jeg har brugt nemlig.com ca 80 gange-100 gange over de sidste mange år. 

Årstiderne er fint. De er bare lidt dyre og tidsforbruget er meget større end hvad de skriver. Jeg har et par gange fået dårlige grøntsager. Og der ved de ikke helt, hvad de skal gøre. Deres løsning var, at jeg kunne få 30kr til køb af en lokalvare... 

Coop har også fin levering.  

Derudover er der jo Vigo (rema1000) levering. Den kender jeg dog ikke personligt. 

Anmeld Citér

5. september 2020

AnoMor

CBbaby skriver:

Jeg har KUN lutter gode erfaringer med nemlig.com

De kommer til tiden, og er der problemer med en madvarer, så skal man bare ringe, så får man beløbet erstattet uden problemer samt gratis fragt. 

Da jeg en dag var forsinket, og der skulle være kommet levering, så ringede jeg og det var intet problem. Så kom jeg bare sidst på ruten.de har i øvrigt. Måltidskasser, hvor man kan mixe retterne. De har 2 gange glemt en vare. Men så kom de med den 2 timer senere 

hos nemlig kan man returnere pant også. 
De har natlevering, og mange forskellige intervaller og priser fra 9kr-39

Jeg har brugt nemlig.com ca 80 gange-100 gange over de sidste mange år. 

Årstiderne er fint. De er bare lidt dyre og tidsforbruget er meget større end hvad de skriver. Jeg har et par gange fået dårlige grøntsager. Og der ved de ikke helt, hvad de skal gøre. Deres løsning var, at jeg kunne få 30kr til køb af en lokalvare... 

Coop har også fin levering.  

Derudover er der jo Vigo (rema1000) levering. Den kender jeg dog ikke personligt. 

Tak for svar  

Måske det bare er emsige folk jeg har læst dårlige erfaringer fra så. Vil ihverfald prøve at undersøge det. Kan jo ikk skade at prøve. Men godt at høre andres erfaringer

Anmeld Citér

5. september 2020

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg har brugt nemlig et par gange når jeg har været mega syg og alene med børnene. Det fungerer mega godt. Jeg blev overrasket over at frugt og grønt altid virker mere frisk end det jeg kan finde i butikkerne  

Anmeld Citér

5. september 2020

AnoMor

Mor11 skriver:

Jeg har brugt nemlig et par gange når jeg har været mega syg og alene med børnene. Det fungerer mega godt. Jeg blev overrasket over at frugt og grønt altid virker mere frisk end det jeg kan finde i butikkerne  

Det lyder som om at det alligevel er nemlig jeg skal gå med  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.