Overvejer at begynde at handle online

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2020

Abracadabra

Vi handler kun på nemlig - de kommer 1-2 gange om ugen. Vi er meget tilfredse. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2020

Miti's mama

Er enig med nemlig.com. De har haft en del udfordringer under corona fordi de har haft flere bestillinger end de har haft personale til, men de er kommet godt efter det. Nu leverer de også selvom man ikke er hjemme, så det er meget mere fleksibelt. Synes det er lidt dyrere end feks at handle i Lidl, men hvis så slipper man til gengæld for at handle.

Anmeld Citér

5. september 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
AnoMor skriver:

Efter skole start, mange lektier og en dejlig dreng jeg skal tage mig af også, overvejer jeg at begynde at handle online så jeg spare den tid og får mere tid til lektier og sønnike i stedet. 

men er der nogle steder der er bedre/billigere end andre? Kender kun til nemlig.com men det har jeg fået dårlige anmeldelser på. 

hvad bruger i selv, jer der handler online 

Rema 1000. Det er andre der handler for en. 

Anmeld Citér

5. september 2020

JC2014

Profilbillede for JC2014

Min svigermor har svær KOL, og kan ikke handle selv (vi bor desværre langt fra hinanden, og har derfor dårlig mulighed for at hjælpe hende i hverdagen.) Hun er super glad for Rema 1000's app Vigo, og får altid leveret varer gennem den. 

Jeg har også hørt meget godt om Bilka togo (der skal man dog selv møde op og hente varene ude foran, men så er de allerede pakket og klar). 

Anmeld Citér

5. september 2020

AnoMor

JC2014 skriver:

Min svigermor har svær KOL, og kan ikke handle selv (vi bor desværre langt fra hinanden, og har derfor dårlig mulighed for at hjælpe hende i hverdagen.) Hun er super glad for Rema 1000's app Vigo, og får altid leveret varer gennem den. 

Jeg har også hørt meget godt om Bilka togo (der skal man dog selv møde op og hente varene ude foran, men så er de allerede pakket og klar). 

Bilka har jeg ikk mulighed for så. Har ingen i nærheden nemlig.  

men vil undersøge både Rema Coop og nemlig 

Anmeld Citér

5. september 2020

Pb18

Jeg har selv kigget på coop. Nemlig.com kommer jeg aldrig til at støtte, deres chauffører var /er underbetalt og med ret heftige bøder for at misse en afleveringsdeadline og mange af dem kører som sindssyge. Personligt har jeg to gange været ved at blive ramt af deres biler, den ene gang ignorerede chaufføren en ubetinget vigepligt og den anden gang indstillede han gps. Coop skulle betale deres lidt bedre. Om Nemlig.com stadig underbetaler deres ved jeg ikke, jeg ved bare at jeg personligt aldrig kommer til at støtte foretagendet 

Anmeld Citér

5. september 2020

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg handler fast hos nemlig 1-2 gange om måneden. Jeg er en glad kunde! Skulle der være noget i vejen med ordren ringer man bare og så løser de problemet. Super kundeservice! Jeg er særligt vild med at jeg kan bestille om morgenen og få leveret samme aften (i hvert fald her i kbh). 

Anmeld Citér

5. september 2020

AnoMor

Tak for alle jeres input

Anmeld Citér

5. september 2020

IenFart

Profilbillede for IenFart
Pb18 skriver:

Jeg har selv kigget på coop. Nemlig.com kommer jeg aldrig til at støtte, deres chauffører var /er underbetalt og med ret heftige bøder for at misse en afleveringsdeadline og mange af dem kører som sindssyge. Personligt har jeg to gange været ved at blive ramt af deres biler, den ene gang ignorerede chaufføren en ubetinget vigepligt og den anden gang indstillede han gps. Coop skulle betale deres lidt bedre. Om Nemlig.com stadig underbetaler deres ved jeg ikke, jeg ved bare at jeg personligt aldrig kommer til at støtte foretagendet 

Enig her. Jeg synes der har været nogle rigtig grimme historier fremme om hvor dårlige vilkår nemlig.com fragtmændene har. Vi har selv brugt coop i en periode, både med måltidskasse og dagligvarer. Det fungerede for det meste ret godt og kvaliteten af det frugt og grønt de leverede var også fin.

Anmeld Citér

5. september 2020

SofiaMik

Nemlig.com er ikke lige så gode i landområder levering kun en gang om ugen og indkøb skal være bestilt flere dage før.

Synes det gør ondt i miljøet, at det bliver leveret i pap og plastik- jeg bruger ellers aldrig plastikposer.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.