Bank krak ?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2020

Babilooo

Anonym skriver:

Så hvis jeg har under dette beløb så behøver jeg ikke gå i panik og hæve ? Har han ret ? Han siger d 2/9 krakker bankerne og vores penge indefryser . Han snakkede om noget som jeg slet ikke forstår . 

Så præcis den 2/9 skulle dommedag ske. Brug dit hoved. Han er ikke en du skal tage råd fra. Virkelig pinligt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2020

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Så præcis den 2/9 skulle dommedag ske. Brug dit hoved. Han er ikke en du skal tage råd fra. Virkelig pinligt. 

Tak for dine “ pæne “ ord .

Anmeld Citér

30. august 2020

Anonym

Med fare for at lyde totalt uvidende spørger jeg forsigtig , står vi overfor et kæmpe bankkrak . Så man skal skynde sig og hæve sit indestående ?

jeg kæmper med mange ting i min hverdag p.t så jeg har ikke fulgt med ude i den store verden. Som i følge min xmand er ved at bryde sammen .Og jeg er fuldstændig skør , hvis jeg ikke hæver min opsparing (Gerne igår )

Der er ikke noget bank-krak på vej. Og i øvrigt, så kan du ikke bruge dem til at købe hus for, hvis du hæver dem. Ej heller selvom du har kvittering - du kan nemlig ikke få lov at sætte så mange penge i banken gr. hvidvaskningsloven. 

Anmeld Citér

30. august 2020

Mamman

Profilbillede for Mamman

Hvis du hæver dine penge får du ikke lov til at sætte dem ind igen og du får heller ikke lov til at købe hus for dem så lad dem endelig blive stående

Anmeld Citér

30. august 2020

Sprit25

Er din eks en konspirationsteoretiker? Spørger i ramme alvor

Anmeld Citér

31. august 2020

Janey

Profilbillede for Janey
Anonym skriver:

Så hvis jeg har under dette beløb så behøver jeg ikke gå i panik og hæve ? Har han ret ? Han siger d 2/9 krakker bankerne og vores penge indefryser . Han snakkede om noget som jeg slet ikke forstår . 

Nej bankerne krakker ikke. På trods af corona kommer de stadig ud med kæmpe overskud.  Økonomien er endnu ikke i nogen kriser. Enkelte virksomheder er bukket under og giver bankerne små tab men generelt har økonomien det stadig fornuftigt

Anmeld Citér

1. september 2020

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Er din eks en konspirationsteoretiker? Spørger i ramme alvor

Det ved jeg ikke , jeg har ikke fulgt nok med til at kunne udtale mig om hvad der sker . Jeg lukker af når han begynder 

Anmeld Citér

1. september 2020

Anonym trådstarter

Mamman skriver:

Hvis du hæver dine penge får du ikke lov til at sætte dem ind igen og du får heller ikke lov til at købe hus for dem så lad dem endelig blive stående

Hvorfor kan jeg ikke sætte dem ind igen ? 

Anmeld Citér

1. september 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Der er ikke noget bank-krak på vej. Og i øvrigt, så kan du ikke bruge dem til at købe hus for, hvis du hæver dem. Ej heller selvom du har kvittering - du kan nemlig ikke få lov at sætte så mange penge i banken gr. hvidvaskningsloven. 

Selv om de sort på hvidt kan ses de er hævet på konto ?

Anmeld Citér

1. september 2020

Anonym

Anonym skriver:

Selv om de sort på hvidt kan ses de er hævet på konto ?

Ja.. desværre! De noterer jo ikke hvilke pengenumre du får udleveret, så du kan ikke dokumentere at det er de nøjagtig samme penge du vil indsætte. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.