Bank krak ?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2020

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Har du mange penge i din opsparing, skal du da overveje at investere dem... på en konto står de jo bare og taber værdi. 

Jeg har en del , men del af en plan - nemlig huskøb . Så de skal ikke investeres på anden vis før tiden er til hus.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2020

Anonym trådstarter

Janey skriver:

Nej bankerne klarer sig ganske fint. Skulle der komme et bankkrak, skal du hav emange penge i banken, før du mister nogle penge.

Hvad er mange penge ? 

Anmeld Citér

30. august 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja hæv det hele og kom det i madrassen 

Nej spøg til side.. verden er altså ikke ved at gå under pga corona. Jeg bliver vitterlig ked af at høre så mange, der er så bange. Din ex er latterlig.  

Seriøst ? ( smiler )  Det var hans mening , at jeg netop skulle det  vi blev  helt uvenner fordi jeg netop syntes det var latterligt . Men tænkte jeg måske ikke var helt vågen og fulgt nok med 

Anmeld Citér

30. august 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Super godt, at du spørger om det, så du ikke fik lyttet til hans latterlige råd.. Du skal bestemt ikke høre efter ham 

Anmeld Citér

30. august 2020

Anonym trådstarter

Ano18 skriver:

Det lyder som om han messer m dit hovede - er det bevidst især når han vel ved du kæmper m ting og åbenbart lukker lidt af for omverdenen. Da jeg engang var indlagt måtte vi ikke høre ting udefra så det kan jo være fornuftigt nok, hvis man ikke helt kan rumme det men i så fald skal han respektere det. Vil han have du hæver pengene og han passer på dem 

Han siger ind imellem nogle lidt sjove ting , jeg tager afstand fra . Bl.a om corona mm . Idag kom han så og sagde dette . At jeg skulle skynde mig at hæve mine penge og have dem hjemme. Bankerne lukker og mine penge ville gå tabt . Blev Sur og vi blev uvenner . 

Anmeld Citér

30. august 2020

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Super godt, at du spørger om det, så du ikke fik lyttet til hans latterlige råd.. Du skal bestemt ikke høre efter ham 

Tak . Jeg har ikke lige overskuddet til at følge med “ derude “ vi er nyligt skilt og der er så meget andet det lige fylder p.t. inkl min xmand 

Anmeld Citér

30. august 2020

Ano18

Anonym skriver:

Han siger ind imellem nogle lidt sjove ting , jeg tager afstand fra . Bl.a om corona mm . Idag kom han så og sagde dette . At jeg skulle skynde mig at hæve mine penge og have dem hjemme. Bankerne lukker og mine penge ville gå tabt . Blev Sur og vi blev uvenner . 

Har han selv gjort det eller lægger der noget jalousi bag ift økonomi. Tænker det måske er bedst for dig at få lidt afstand til ham og hvis i har børn hold det konkret kun ift dem. Lad ham ikke give dig angst 

Anmeld Citér

30. august 2020

Anonym trådstarter

Ano18 skriver:

Har han selv gjort det eller lægger der noget jalousi bag ift økonomi. Tænker det måske er bedst for dig at få lidt afstand til ham og hvis i har børn hold det konkret kun ift dem. Lad ham ikke give dig angst 

Han har ingen penge at hæve   Jeg er enig og prøver . Men han er ikke at samme mening . At vi skal holde afstand .

Anmeld Citér

30. august 2020

Janey

Profilbillede for Janey
Anonym skriver:

Hvad er mange penge ? 

750.000 i kontant indestående. Staten garanterer dette beløb netop fordi der så ikke burde gå massepanik i folk 

Anmeld Citér

30. august 2020

Anonym trådstarter

Janey skriver:

750.000 i kontant indestående. Staten garanterer dette beløb netop fordi der så ikke burde gå massepanik i folk 

Så hvis jeg har under dette beløb så behøver jeg ikke gå i panik og hæve ? Har han ret ? Han siger d 2/9 krakker bankerne og vores penge indefryser . Han snakkede om noget som jeg slet ikke forstår . 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.