Bank krak ?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.649 visninger
29 svar
12 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. august 2020

Anonym trådstarter

Med fare for at lyde totalt uvidende spørger jeg forsigtig , står vi overfor et kæmpe bankkrak . Så man skal skynde sig og hæve sit indestående ?

jeg kæmper med mange ting i min hverdag p.t så jeg har ikke fulgt med ude i den store verden. Som i følge min xmand er ved at bryde sammen .Og jeg er fuldstændig skør , hvis jeg ikke hæver min opsparing (Gerne igår )

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2020

ønskebørn74

Anonym skriver:

Med fare for at lyde totalt uvidende spørger jeg forsigtig , står vi overfor et kæmpe bankkrak . Så man skal skynde sig og hæve sit indestående ?

jeg kæmper med mange ting i min hverdag p.t så jeg har ikke fulgt med ude i den store verden. Som i følge min xmand er ved at bryde sammen .Og jeg er fuldstændig skør , hvis jeg ikke hæver min opsparing (Gerne igår )

https://taenk.dk/test-og-forbrugerliv/privatoekonomi-og-aftaler/bankskifte/bankkrak-hvis-din-bank-gaar-konkurs

Anmeld Citér

30. august 2020

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Nej bankerne står ikke overfor er krak. 

prøv at læse det her: 

https://taenk.dk/test-og-forbrugerliv/privatoekonomi-og-aftaler/bankskifte/bankkrak-hvis-din-bank-gaar-konkurs

Anmeld Citér

30. august 2020

Abracadabra

Har du mange penge i din opsparing, skal du da overveje at investere dem... på en konto står de jo bare og taber værdi. 

Anmeld Citér

30. august 2020

Janey

Profilbillede for Janey

Nej bankerne klarer sig ganske fint. Skulle der komme et bankkrak, skal du hav emange penge i banken, før du mister nogle penge.

Anmeld Citér

30. august 2020

Anonym

Ja hæv det hele og kom det i madrassen 

Nej spøg til side.. verden er altså ikke ved at gå under pga corona. Jeg bliver vitterlig ked af at høre så mange, der er så bange. Din ex er latterlig.  

Anmeld Citér

30. august 2020

Anonym

Lige for at sætte tingene i perspektiv så kom der er depression i 30’erne netop grundet massepanik.

Anmeld Citér

30. august 2020

Ano18

Det lyder som om han messer m dit hovede - er det bevidst især når han vel ved du kæmper m ting og åbenbart lukker lidt af for omverdenen. Da jeg engang var indlagt måtte vi ikke høre ting udefra så det kan jo være fornuftigt nok, hvis man ikke helt kan rumme det men i så fald skal han respektere det. Vil han have du hæver pengene og han passer på dem 

Anmeld Citér

30. august 2020

Anonym trådstarter

30. august 2020

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Nej bankerne står ikke overfor er krak. 

prøv at læse det her: 

Tak det vil jeg kikke på 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.