Unicorn1 skriver:
Som jeg nu forstår det, så er det udregningen og forklaringen på udregningen, du vil have hjælp til..? Men der tror jeg desværre bare, at du må forlade dig på udbetaling Danmarks regnskabsafdeling.. Måske du kan ringe til din fagforening og få dem til at hjælpe?
Socialrådgiveren kan ikke hjælpe dig, da han/hun ikke har noget med regnskab at gøre, og derfor ikke må have noget med det at gøre
Ja det er så godt som korrekt forstået . De har lavet en udregning som de ikke helt selv kan forklare . Udregningen er fejl , hvilken jeg har fået flere til at kikke på . Altså folk med forskellige baggrund . Men søger en som kan hjælpe med at skrive / lave klagen . Skrive den korrekte udregning i klagen . Så det skal være en med forstand på udregning af “ løn “
jeg har været ved fagforeningen som har talt med udbetaling Danmark . Hun ( fagforeningen ) var snot forvirret over deres udregning & forklaring derpå . Jeg har haft en jurist & skatte mand til at kikke på det . Samt en som normalt sidder med bogholderi / kontor / løn . Jeg har også talt med skat men de siger fejlen er lavet hos udbetaling Danmark . Så skal bruge en som kan hjælpe mig videre i en klage .
vi har talt med udbetaling Danmark flere gange , men dem går helt galt . De kan ikke selv forklare deres udregning . Et er tal en anden forklaring derpå
Anmeld
Citér