Udbetaling Danmark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2020

Anonym

Anonym skriver:

Altså folk har hjulpet dig med at finde ud af, hvordan du søger.. Du kan kun søge hos udbetaling Danmark.. Og du virker ret flabet i dine svar tilbage 

Jeg syntes altid "Google" svar er flabet, måske har man brug for nogen der finder svaret til en fordi man har mistet pusten i et forløb hvor ingen vil tage ansvar  man har måske lige brug for nogle at vende det med..... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2020

Anonym

Anonym skriver:

Jeg syntes altid "Google" svar er flabet, måske har man brug for nogen der finder svaret til en fordi man har mistet pusten i et forløb hvor ingen vil tage ansvar  man har måske lige brug for nogle at vende det med..... 

Hun har allerede vendt det med nogen.

Der er kun én klageinstans.

Hun er overbevist om, at hun har ret.

Google har link til klageadgangen?

Anmeld Citér

30. august 2020

Anonym

Anonym skriver:

Jeg mener bare hvorfor skrive på den måde  jeg tænker da også nogle gange "ej så Google da" men det hjælper jo ikke den anonyme. Så hellere lade vær med at kommentere.... 

Noget simpelt kan nogle gange virke så uoverskueligt at man stiller de såkaldte "dumme" spørgsmål 

Anmeld Citér

30. august 2020

Anonym

Anonym skriver:

Okay hvilken faggruppe ? Tænkte socialrådgiver fordi de f.eks ( kan ) hjælper med klage over kommunes afgørelser ( men det er jo selvfølgelig også lovgivningen ) 

Nej - socialrådgivere henviser hvortil du kan klage....de klager ikke for dig....eller kan sige om udregningen er korrekt.

Du har fået henvisning til hvordan du kan klage - som en hvilken som helst socialrådgiver kan og skal vejlede om - men vi klager IKKE over afgørelser, det skal borgeren selv evt med hjælp fra en bisidder ect.

Vi kan henvise til hvike ydelser man kan søge, men en hver sr med respekt for sig selv, sit fag, sin borger og fagfæller vil ALDRIG begynde at kloge i feks udregninger mm da det ikke er deres bord 

Anmeld Citér

30. august 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nej - socialrådgivere henviser hvortil du kan klage....de klager ikke for dig....eller kan sige om udregningen er korrekt.

Du har fået henvisning til hvordan du kan klage - som en hvilken som helst socialrådgiver kan og skal vejlede om - men vi klager IKKE over afgørelser, det skal borgeren selv evt med hjælp fra en bisidder ect.

Vi kan henvise til hvike ydelser man kan søge, men en hver sr med respekt for sig selv, sit fag, sin borger og fagfæller vil ALDRIG begynde at kloge i feks udregninger mm da det ikke er deres bord 

Grunden til jeg nævner social rådgiver er fordi jeg har set folk netop hyrer privat socialrådgiver ( mener jeg da bestemt det er ) til hjælp i klage / anke sager mod ( ikke mod kommunen men afgørelser ) f.eks kommunen . Og jeg er på bar bund hvor jeg kan få rette hjælp . 
Jeg har ikke brug for henvisning til , HVOR jeg kan klage , det ved jeg godt . Men en fagkyndig der kan hjælpe netop med klagen. Så den bliver formuleret korrekt ( udregningen som de fucker op )

må lede videre , og høre mig omkring . Tak for svar

Anmeld Citér

30. august 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tak . Jeg er selvfølgelig fuld ud klar over netop google funktion , men havde jeg fundet svaret der - havde jeg netop IKKE spurgt. Jeg søger jo heller ikke HVOR man kan klage , det ved jeg . Men hvilken retning jeg skal søge , altså fagpersoner som kan hjælpe med netop klagen . Til at formuleret og skrive den . 

Anmeld Citér

30. august 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg HAR ret ! Som sagt er sen vendt med flere men mangler en som kan skrive / hjælpe med at formulere klagen  dette fremgår åbenbart ikke så det forståes ( ja måske provokeret svar men hey prøv google - syntes jeg faktisk også er lidt samme vej )

jeg søger jo ikke svar hvor jeg skal klage , det ved jeg . Men fagperson til at hjælpe

Anmeld Citér

30. august 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Som jeg nu forstår det, så er det udregningen og forklaringen på udregningen, du vil have hjælp til..? Men der tror jeg desværre bare, at du må forlade dig på udbetaling Danmarks regnskabsafdeling.. Måske du kan ringe til din fagforening og få dem til at hjælpe? 

Socialrådgiveren kan ikke hjælpe dig, da han/hun ikke har noget med regnskab at gøre, og derfor ikke må have noget med det at gøre 

Anmeld Citér

30. august 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Altså folk har hjulpet dig med at finde ud af, hvordan du søger.. Du kan kun søge hos udbetaling Danmark.. Og du virker ret flabet i dine svar tilbage 

nej er bestemt ikke flabet , men svaret jeg får er google . At der er klage vejledning . Men det er faktisk ikke det jeg spørger til , jeg ved hvor jeg skal klage - spørger hvilken retning Jeg skal søge i forhold til fagpersoner som kan hjælpe med klagen . Beklager du mener jeg er flabet . Det er jeg nu ikke . Men kender altså godt google , så syntes måske det svar netop er flabet . Det er jo ikke det jeg spørger om 

Anmeld Citér

30. august 2020

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Som jeg nu forstår det, så er det udregningen og forklaringen på udregningen, du vil have hjælp til..? Men der tror jeg desværre bare, at du må forlade dig på udbetaling Danmarks regnskabsafdeling.. Måske du kan ringe til din fagforening og få dem til at hjælpe? 

Socialrådgiveren kan ikke hjælpe dig, da han/hun ikke har noget med regnskab at gøre, og derfor ikke må have noget med det at gøre 

Ja det er så godt som korrekt forstået . De har lavet en udregning som de ikke helt selv kan forklare . Udregningen er fejl , hvilken jeg har fået flere til at kikke på . Altså folk med forskellige baggrund . Men søger en som kan hjælpe med at skrive / lave klagen . Skrive den korrekte udregning i klagen . Så det skal være en med forstand på udregning af “ løn “ 

jeg har været ved fagforeningen som har talt med udbetaling Danmark . Hun ( fagforeningen ) var snot forvirret over deres udregning & forklaring derpå . Jeg har haft en jurist & skatte mand til at kikke på det . Samt en som normalt sidder med bogholderi / kontor / løn . Jeg har også talt med skat men de siger fejlen er lavet hos udbetaling Danmark . Så skal bruge en som kan hjælpe mig videre i en klage .

vi har talt med udbetaling Danmark flere gange , men dem går helt galt . De kan ikke selv forklare deres udregning . Et er tal en anden forklaring derpå

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.