Udbetaling Danmark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.783 visninger
34 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. august 2020

Anonym trådstarter

Håber der sidder en venlig sjæl som kan hjælpe med hvilken retning jeg skal gå. Sagen er den at udbetaling Danmark har lavet fejl i min “ løn “ 

Jeg har haft flere uafhængig af hinanden til at kikke på situationen og de er noget frem til samme resultat . Der er lavet en fejl !

men de ( undskyld ) kløvninger hos Udbetaling Danmark , vil ikke give sig ( og fatter hat af hvad udregningerne går ud på )

Jeg skal have klaget og sendt den videre og det er her jeg har brug for hjælp .

for hvem kan man få til at gøre det ? Altså lave en klage på mine vegne . Er det en socialrådgiver ? Det skal være en som kan gennemskue deres udregning og forklare fejlen ? 

ja jeg kalder dem ikke pæne ting men er SÅ træt , at de ikke selv forstår deres egne udregninger . At man som alm personer INTET kan stille om med deres fejl , fordi de står fast . Selv om der ER fejl .

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2020

Anonym

Anonym skriver:

Håber der sidder en venlig sjæl som kan hjælpe med hvilken retning jeg skal gå. Sagen er den at udbetaling Danmark har lavet fejl i min “ løn “ 

Jeg har haft flere uafhængig af hinanden til at kikke på situationen og de er noget frem til samme resultat . Der er lavet en fejl !

men de ( undskyld ) kløvninger hos Udbetaling Danmark , vil ikke give sig ( og fatter hat af hvad udregningerne går ud på )

Jeg skal have klaget og sendt den videre og det er her jeg har brug for hjælp .

for hvem kan man få til at gøre det ? Altså lave en klage på mine vegne . Er det en socialrådgiver ? Det skal være en som kan gennemskue deres udregning og forklare fejlen ? 

ja jeg kalder dem ikke pæne ting men er SÅ træt , at de ikke selv forstår deres egne udregninger . At man som alm personer INTET kan stille om med deres fejl , fordi de står fast . Selv om der ER fejl .

2 sekunders Googling giver dig klagevejledningen.

Anmeld Citér

30. august 2020

Mort3

Google, hvordan klager jeg over Udbetaling Danmark, og vupti

Anmeld Citér

30. august 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

2 sekunders Googling giver dig klagevejledningen.

Hvor smart  jeg ved godt jeg skal/kan klage men mit spørgsmål går på HVEM der kan hjælpe .... tænker der skal en til med forstand på de udregninger de ikke selv kan hitte rede i 

Anmeld Citér

30. august 2020

Anonym trådstarter

Mort3 skriver:

Google, hvordan klager jeg over Udbetaling Danmark, og vupti

Hvor smart  jeg ved godt jeg skal/kan klage men mit spørgsmål går på HVEM der kan hjælpe .... tænker der skal en til med forstand på de udregninger de ikke selv kan hitte rede i 

Anmeld Citér

30. august 2020

Anonym

Det er som oftes ikke socialrådgivere der sidder med ydelser/løn det er HK'er.....

Hvilken løn omhandler det siden det er fra udbetaling danmark? 

Anmeld Citér

30. august 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er som oftes ikke socialrådgivere der sidder med ydelser/løn det er HK'er.....

Hvilken løn omhandler det siden det er fra udbetaling danmark? 

Okay hvilken faggruppe ? Tænkte socialrådgiver fordi de f.eks ( kan ) hjælper med klage over kommunes afgørelser ( men det er jo selvfølgelig også lovgivningen ) 

Anmeld Citér

30. august 2020

Anonym

Anonym skriver:

Det er jo derfor, du klager? For at få det vurderet af nogle højere i systemet?!?

Anmeld Citér

30. august 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er jo derfor, du klager? For at få det vurderet af nogle højere i systemet?!?

Ok

Anmeld Citér

30. august 2020

Anonym

Altså folk har hjulpet dig med at finde ud af, hvordan du søger.. Du kan kun søge hos udbetaling Danmark.. Og du virker ret flabet i dine svar tilbage 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.