Stort dilemma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2020

Cirkeline87

Det man skal husk er en lille fjer kan blive til fem høns mange hurtigt ikke at jeg siger at der ikke er noget rigtig i det du har hørte man da du ikke selv har et barn i dagpleje der kan du i bund og grund ikke vide det da du ikke selv har opleve det derimod kan forældre til børn i denne dagpleje gøre noget de kan kontakt kommune hvis de er utilfreds og det står dem også frit for at finde en andre dagpleje

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2020

LSS

Anonym skriver:

Jeg vil ikke skrive herinde hvordan jeg kender til sagen. Men kan kun sige at jeg ved disse ting med stor sikkerhed. 

I princippet lider børnene ikke, og så alligevel er det ikke i børnenes tarv at hun har meget stort fravær og børnene i tide og utide skal passes af bedsteforældre eller hvem der lige kan tage over.

Det er heller ikke i børnenes interesse når dagplejeren og forældrenes samarbejde ender med uvenskab og dårlig stemning. 

Hvorfor er det ikke i børnenes tarv at blive passet af bedsteforældre mm?

Anmeld Citér

26. august 2020

LSS

Enten kender du dp privat og har en eller anden relation til de andre forældre. For hvordan skulle de ellers kunne “gå til dig” med det der sker for dem med dp mor.

Jeg synes du er lidt på afveje og at du skal finde tilbage til din egen tallerken 

Anmeld Citér

27. august 2020

Ano18

Altså hvis endelig du føler behovet for at blive involveret - Hvis det fx er din søster kan du måske spørge hende om det her job kan være vokset hende lidt over hovedet, (men primært for at hjælpe og for at få luft overfor hende da det lyder som om du har noget du burde sige direkte til hende istedet for at det kommer rundt i brudstykker eller ødelægger jeres relation. Ergo kommunikere direkte) og hvis din relation til personen er så nær, så burde dem der kommer og spørger dig have respekt overfor at du ikke har følelsesmæssigt rum til at svare dem. Du er i hvert fald nødt til at få lukket af og selv tage afstand, så du kan få indre fred. Også for hendes skyld. Er den slet ikke så nær så kan du vel sige dine egne tidligere udfordringer m hende som passer hvis du bliver spurgt, og ellers så kom videre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.