Anonym skriver:
Jeg kan af forskellige årsager ikke uddybe hvordan jeg kender til dette. Og så er jeg helt med på at det kan være svært herinde at vide hvad jeg ved og om jeg bare er en emsig gimpe :-)
Tilsynet vil ikke handle, da striden ikke handler om børnene. Er du sikker på at de skal det ?
Jeg ved, fra vores den yngstes private pasningsordning at der var et forældrepar der var utilfredse med nogle ting. De fik hver især fyret nogle lidt uheldige gloser af til hinanden, hvilket jo kan være svært at løse selv. Der havde de tilsynsføreren ind over for at optimere samarbejdet og kommunikationen.
I forhold til fravær, havde vores private passer også noget mere fravær, end jeg havde forestillet mig og også mere end den kommunale dagplejer vi havde til vores to ældste.
Vi synes også ofte vi blev ringet lidt for hurtigt hjem. Fx ringede hun vores yngste hjem fordi han var lidt pylret. Ingen snot, ingen feber eller noget andet. Der virkede det mere som manglende overskud.
Vi har været glade for vores passer, men vi har priset os lykkelige for at vi begge har rimelige fleksible jobs, for ellers havde vi ikke kunne klare de uforudsete fraværsdage/hjemsendelser, da vi ikke har nogen som helst pasningsmuligheder udover os selv.
Anmeld
Citér