Anonym skriver:
Ja, han er far til dem.
Narj...ikke så meget egentlig. Han savner bare opmærksomhed og kærlighed fra mig.... Har sagt til ham at det er fint når vi er selv sammen, men når børnene er hjemme så er det altså også børnene der skal have opmærksomhed. Han mener bare at jeg er en anden når børnene er hjemme...
Der er jo en forandring er få børn, pludselig er der en der kommer før mig, måske var jeg lige i gang med en god bog, eller vær på toilettet eller, men hvis de virkelig har behov for en, så slipper man alt og går til dem.
Jeg kan da også nogle gange mangle opmærksomheden fra min mand, kunne da være skønt at være den der var i fokus og ikke børnene. Men modsat din mand åbenbart så elsker jeg at min mand er så meget får, og tydeligt elsker sine børn så højt.
I hverdagen er vi en familie og alle taler sammen, dvs. Jeg da også taler med min mand og børnene kan sagtens få ar vide, jeg skal lige sige det her færdigt. Vi giver hinanden et kram, griner, taler mm. Ligesom vi gør med børnene. Der eneste børnene vel egentlig lægger en stopper for er sex mens de er vågne
men det er klart, de fylder mest. Og da de var mindre endnu mere (nu hvor de er 10,12 og 17 må vi leger gerne lave dem være i fred
).
Anmeld
Citér