Jeg har to mor'er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2020

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Forstår ikke..?

du har ikke set dit barn pga corona..?

hvorfor er hun ikke bare kommet hjem?

Fordi jeg har været syg, og da jeg blev rask ville min eks ikke lade mig se vores barn. Jeg har ansøgt Familieretshuset om at fastslå bopæl og samvær, men indtil der er blevet fastsat noget kan de ikke gøre noget. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2020

Anonym trådstarter

SØS skriver:

“Kun” 6!!! Uger ? 
Hallo - hvad foregår der? Det er da nærmest omsorgssvigt? Hvorfor pokker har din søn ikke set sin mor så længe? Stakkels lille dreng - og dig...

Fordi jeg har været syg, og bagefter ville min eks ikke lade mig se vores barn.

Anmeld Citér

17. maj 2020

Tommelise

Anonym skriver:

Fordi jeg har været syg, og da jeg blev rask ville min eks ikke lade mig se vores barn. Jeg har ansøgt Familieretshuset om at fastslå bopæl og samvær, men indtil der er blevet fastsat noget kan de ikke gøre noget. 

Det lyder svært.

Dit barns bedstemor har haft en morrolle her i isolations-perioden, og I har tidligere boet hos din eks-svigermor fra før jeres barn blev født og til h'n var 3 1/2 år.

Så på en måde er det nok naturligt, at h'n siger det der med to mødre.

Men det er dig, der er moderen. Selvfølgelig skal man ikke komme med lange forklaringer, men måske kan du godt tale med dit barn om, at det er dig, der er dets mor,  og at bedste er fars mor.

Sådan lidt i børnehøjde.

Anmeld Citér

18. maj 2020

Anonym

Så altså din eks har været bange for, at du ville smitte barnet med corona, er det rigtigt forstået? Eller handler det om et hårdt brud, hvor han ikke vil lade dig se barnet som en slags straf? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.