Jeg har to mor'er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2020

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Jeg ved at det ikke er sjovt, men farmor har jo været "mor" for din datter, når hun har været der i over to måneder. Du er nødt til at give din datter tid til lige at vænne sig til at du er der igen, og så tag snakken med hende. Hun ved jo godt hvem hendes mor er, hvem der har født hende og alt det der, og at farmor er farmor, men når hun har levet med hende sådan i så lang tid, får hun følelsen af at hun har to mødre(og hun ser dig jo stadigvæk som mor, så det er ikke fordi du er skubbet ud) Tilbring så meget tid du kan med din datter, og så tag snakken med hende, hun er stor nok til at lære at der er far, mor og så er der farmor, og farmor er mor til far, men farmor til hende.
Har din eks været der i to måneder? for du skriver hun tog på ferie uden mor og far. 

nej, han har "kun" været der i 6 uger.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2020

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Det er også den situation, jeg tænker på, men uanset er essensen vel den samme? - I har været adskilt i to måneder, barnet skal flytte/er flyttet hjem til farmor og sin far, som du ikke er sammen med? 

ja. Vores barn er flyttet til sin farmor sammen med sin far. Jeg er ikke sammen med ham mere.

Anmeld Citér

15. maj 2020

Babilooo

Forstår ikke..?

du har ikke set dit barn pga corona..?

hvorfor er hun ikke bare kommet hjem?

Anmeld Citér

15. maj 2020

Babilooo

Tjullehej skriver:

Forstår ikke..?

du har ikke set dit barn pga corona..?

hvorfor er hun ikke bare kommet hjem?

Hvis mit barn var hos min mor og landet lukkede ned ville jeg da bare få hende hjem...?

Anmeld Citér

15. maj 2020

Anonym

Jeg er også lidt overrasket. Mit barn bor  i en anden by og lockdownet har da betydet, at det er mig og ikke barnet, der rejser. Hvorfor får du ikke ham/hende hjem? Der er jo ikke tale om, at I skal se en masse mennesker eller ud på diverse udflugter?

Synes bestemt, at man skal følge sundhedsvæsenets anbefalinger, men derfor kan delebørn vel stadig følge deres samværsordninger 

Anmeld Citér

15. maj 2020

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

ja. Vores barn er flyttet til sin farmor sammen med sin far. Jeg er ikke sammen med ham mere.

Men hvad er det så i mit svar, der ikke stemmer overens med situationen? 

Anmeld Citér

16. maj 2020

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

“Kun” 6!!! Uger ? 
Hallo - hvad foregår der? Det er da nærmest omsorgssvigt? Hvorfor pokker har din søn ikke set sin mor så længe? Stakkels lille dreng - og dig...

Anmeld Citér

16. maj 2020

Babilooo

Har du selv haft corona og været indlagt eller hvad er grunden til at du har accepteret (eller har  indrettet jer således, at dit barn har set så lidt til jer/dig. Beklager hbis de lyder hårdt .. men I hsr svigtet jeres barn og derfor får I en reaktion den anden vej.

Anmeld Citér

16. maj 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Jeg er ret sikker på at jeg ved hvem du er. Du er ikke bopæls forælder? 
Hvad kontakt har du haft med din datter i de to måneder? Og hvorfor er du ikke taget over til hende? (hvis hun ikke kan tage af sted selv) 
Eller er far ikke kommet over med hende? 

Anmeld Citér

17. maj 2020

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Tjullehej skriver:

Har du selv haft corona og været indlagt eller hvad er grunden til at du har accepteret (eller har  indrettet jer således, at dit barn har set så lidt til jer/dig. Beklager hbis de lyder hårdt .. men I hsr svigtet jeres barn og derfor får I en reaktion den anden vej.

Helt enig. Hverken Corona, en snestorm eller noget som helst andet kunne holde mig væk fra mine børn. 
TS dit barn føler sig med rette svigtet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.