hvor leger jeres barn/børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2009

AstridM

Vi er i to plan så der leges i stue/køkken området. Der er ca 1/3 af lokalet fyldt med legetøj, og vi leger med dem nede. Oppe har den store sit værelse men jeg syntes det er meget for en 2 årig at være alene på 2. sal og lege så vi leger gerne nede.

Da vores er 1 og 2 år så går vi med op når de skal på værelset. men hovedsagen er i stuen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

Balderson

Nemt spørgsmål, at svare på

Mine børn har hele huset som legeplads... Der ligger legetøj over alt...

Det vil sige at i stuen har den store et ridderborg telt fyldt med legetøj, i spisestuen er der et hjørne hvor de har legetøj, på deres værelser osv. ja, for at det ikke skal være løgn så er der også legetøj på badeværelset 

Der er faktisk kun et rum i huset, hvor legetøj ikke ligger og flyder, det er på min mands kontor.. Det er børnefri område, idet der ligger ledninger fra computer osv..

Anmeld

23. oktober 2009

Lone Jakobsen

den yngste har et lille hjørne i stuen og hans kravlegård i køkkenet. de andre har mest legetøj på deres værelser... men vi har et stort bord oppe i stuen som de bruger rigtigt meget til bla. at samle perleplader, male med vandfarver eller spille spil.

skal så lige siges at mine børn er fra 4½-11....plus lille Rasmus på 3 mdr....da min datter var lille havde hun et legehjørne både i køkkenet og stuen. men der var det også kun hende og mig.

børn vil være hvor de voksne er og det synes jeg bare man skal nyde

Anmeld

23. oktober 2009

Mor til Frederic og Freya

Vi har også et hjørne i stuen med 85 % af hans legetøj og så har han resten inde på hans værelse, hvor hans prinse - telt, børne bord + stole og gyngehest også er...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. oktober 2009

Miamaja

Guldklumpen er 2 aar og leger i begge vores stuer og i vores kokken, hvor vi har flyttet hans eget kokken ned, fordi han elsker at 'lave mad' naar der bliver kokkereret

Han har sit eget legevaerelse men er kun derinde og lege hvis en af os er der inde med ham. han er alt for lille til at lege derinde selv endnu. saa legevaerelset bliver aaaaaaldrig brugt. men jeg roterer legetojet efter et par uger saa der kommer 'nyt og spaendende' ned i stuerne.

Anmeld

24. oktober 2009

Muffinmus

Vi har faktisk en hel legestue i udestuen til dem.

Og så har vi der ud over et hjørne af stuen af samme grund, at det er hyggeligt de leger samen med os i stuen.

Så ..øh...faktisk leger de vel i hele huset...

Anmeld

24. oktober 2009

Fam. Madsen

Marcus har et legeværelse i for længelse af stuen der er inde er han legetøj og når der er noget han vil lege med tager han det ind i stuen også leger han der hvor hans far og jeg er så han leger i hele huset men hans legetøj obevares på hans legeværelse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. oktober 2009

Plysbjørnen

Altså vores børn har også deres legetøj i stuen, de er 1 og 2½ år, men det er nu mest fordi deres værelse ligger på første sal, så det vare lige et par år før jeg føler at de er i stand til sikkert at fragte sig selv op og ned af trappen...

Anmeld

24. oktober 2009

frk andreasen

jasmin havde et hjørne inde i stuen i starten til hun var næsten to. men så lavede vi det rigtig hyggeligt inde på hendes værelse og tog alt legetøjet derind. men hun kommer stadig herind med sine dukker og barnevogne engang i mellem. men hun elsker sit værelse, kan bruge timer på at sidde og lege med sine små dukker hun er knap 2.8år

kram tanja

Anmeld

24. oktober 2009

Vingummien

frk andreasen skriver:

jasmin havde et hjørne inde i stuen i starten til hun var næsten to. men så lavede vi det rigtig hyggeligt inde på hendes værelse og tog alt legetøjet derind. men hun kommer stadig herind med sine dukker og barnevogne engang i mellem. men hun elsker sit værelse, kan bruge timer på at sidde og lege med sine små dukker hun er knap 2.8år

kram tanja

Vi skal også have lavet lidt på hans væresle når han bliver større og kan gå rundt og måske vil være i fred eller såddan. men tror det meste vil være i stuen indtil han er den alder hvor han ikke gider forældre mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.