hvor leger jeres barn/børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2009

Vingummien

DatterMalou skriver:

Vores pige har også meget legetøj.

Hun har halvdelen i stuen, de store ting, så som gå bil, stoprt paplegehus, putte kasse mm.

På værelset har hun min gamle dukke vogn i flet fyldt med bøger og andet godt, hun har en reol med 6 små kasser m. klodser og et mineature sæt i kaffe/the stell. (og tusind bamser! )

De der små te sæt er virkelig et hit. Selv om Emil kun er 15 måneder elsker han dem, og så nogen gange sidder han og spiser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

Vingummien

Cris skriver:

I en hjørne i stuen også, for der er hellere ikke plads til mere. Men vores har ikke så meget legetøj som jeres   Men i den alder gemmer de sig ikke og leger synes jeg. Han kan godt lige at være med. Han kommer og viser tingene og fortæller, han vil gerne, at vi er med og det gør vi også meget tit. Og det er nemmere i stuen, synes jeg. Men efter han er blevet puttet om aftenen finder jeg biler og lego klodser over det hele, også i køkkenet og under sengen! Men han leger kun i stuen  hehe

Hehe kender det godt er mystisk

Anmeld

23. oktober 2009

Nemesis

Jonas har sit legetøj på sit værelse. I stuen står der en kiste med fælles legetøj så jonas og hans bonusbros ikke slås så meget om tingene.

Der bliver da slæbt ind i stuen af legetøj, men der ryddes op igen. Jonas kan nu også godt finde på at lege på sit værelse.

:-) Sisse

Anmeld

23. oktober 2009

Anja

Hos os leges der mest på værelserne. Vi har mens børnene har været helt små (altså ikke mobile ved egen kraft) haft et legehjørne i køkkenet. I stuen er der sjældent legetøj, det er ikke uvelkommen men har bare ikke plads der.

Vi har for længe siden valgt, at mens børnene er små er der kun ganske få ting, som er nogens. Derfor har vi samlet alt ens legetøj på ét værelse fx alt lego duplo på ét værelse, så hvis man vil lege med det, så går man ind på det værelse. Legekøkken og legemad er på et andet værelse osv.

Lige nu har vi ikke længe et legehjørne, for de sad der alligevel ikke efter den yngste er blevet mobil.

Skal lige siges, at vi faktisk selv tilbringer en hel del tid inde på værelserne sammen med dem. Ofte sidder vi derinde og snakker dagens oplevelser mens børnene så leger. Det er rigtigt hyggeligt

Anmeld

23. oktober 2009

trunte89

Sara har legetøjet på sit værelse.

Så henter hun det derinde og kommer ind til os og leger.

Anmeld

23. oktober 2009

Honningblomst

De leger alle steder og må lege alle steder...

Anmeld

23. oktober 2009

Vingummien

Eva skriver:

De leger alle steder og må lege alle steder...

Emil må også  lege alle steder, men han fortrækker stuen hvor vi er, og køkkenet vil vi helst ikke have han er på gulvet da det er meget smalt

Anmeld

23. oktober 2009

Mette+Mathias

suanne85 skriver:

Ja det spørgsmpl kommer af en lille diskution jeg havde med kæresten den anden dag.

Emil har jo sit eget hjørne inde i stuen hvor hans legetøj er så kan han sidde der eller være sammen med os hvis han hellere vil det.
Jeg syntes det er hyggeligt at være i samme rum som ham også når det larmer og så sidder han heller ikke for sig selv nede på hans værelse når han har været i vuggestuen om  dagen. Så er vi mere sammen som familie og han nyder det jo.

Men plejer at være mig der rydder op efter ham, men her den anden dag gjorde hans far så og så gik det vist op for ham hvor meget legetøg Emil har hehe, nåh men han mente at han snart skulle ned på sit værelse med det nu, det vil jeg så ikke have for syntes det er så dejligt at have ham i samme rum og så når han lige vil kigge efter en jamen så sidder man jo bare i sofaen eller hvis man lige har lyst til at lege med ham så hopper man jo bare lige ned på gulvet til ham.

Hvor leget jeres børn henne? Bliver de sendt ned på værelse når de skal lege eller har de ligesom os deres lege hjørne i stuen.

Emils legehjørne:

Børn i alderen 0-5-6-7 år, leger ikke alene på deres værelse (afhængigt af hvor langt væk fra stuen værelset er). De vil være der hvor vi andre er, og hvorfor skulle de ikke også det??

Jeg tror heller ikke det ville nytte at sende ham på værelset, for han ville bare slæbe tingene tilbage lige så stille.

Sig til farmand om at tie stille og nyd at Emil vil være sammen med jer! Vores teenager sidder næsten alle aftener på værelset, og den tid kan tids nok komme!!

Anmeld

23. oktober 2009

Vingummien

Mette+Mathias skriver:

Børn i alderen 0-5-6-7 år, leger ikke alene på deres værelse (afhængigt af hvor langt væk fra stuen værelset er). De vil være der hvor vi andre er, og hvorfor skulle de ikke også det??

Jeg tror heller ikke det ville nytte at sende ham på værelset, for han ville bare slæbe tingene tilbage lige så stille.

Sig til farmand om at tie stille og nyd at Emil vil være sammen med jer! Vores teenager sidder næsten alle aftener på værelset, og den tid kan tids nok komme!!

Ja det er rigtigt. Han får heller ikke sin vilje, for Emil vil slet ikke kunne forstå det. Har prævet nogen gange at sætte ham på værelset hvis jeg er alene med ham og skal på wc... Går 2 sek så kravler han ud af værelset for at se hvor jeg er

Anmeld

23. oktober 2009

4xGreve

altså her hjemme er det sådan lidt over det hele, Daniella har i den ene ende AF stuen meget af sit legetøj så hun kan være i samme rum som os hvis hun lyster dette, samtidig har hun også lidt legetøj i nogen af køkkenskabene så hun også kan være der og få lov at gå i dem også har hun jo også sit værelse som hun også bare kan suse ind og ud af som hun lyster da hun jo efter en lang dage også nogen gange bare lige har brug for fred og ro...

Så alle steder hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.