Mine unger på 2½ og 5½ år må lege lige hvor de vil her i huset.... De har flexibane i stuen der er pakket i en kæmpe kurv og min søn har sin bilgarage i stuen også.
Resten står på værelserne men som regel slæber de det bare ind i stuen, det de vil lege med. Inden sengetid hjælper vi hinanden med at rydde det på plads...
Hvis flexibanen er samlet fylder den RIGTIG meget af stuen, men den må gerne stå der nogle dage, inden jeg pakker den sammen igen.
De leger også tit på værelserne, det er alt efter hvad de laver og har lyst til. Det må de som sagt helt selv om:-) Min søn kan sidde alene på sit værelse- nogle gange et par timer og lege med biler og høre børnemusik. Men døren er åben, så han kan se og høre os hele tiden...
Eneste tidspunkt jeg beder dem gå på værelset eller bare ned i værelsesafd at lege, er når vi har gæster som har børn på vores børns alder, og det er kun hende på 5½ som får det at vide. Når hun har besøg af veninder kan de virkelig larme og for at det også skal være muligt at være i stuen uden at sidde og råbe til hinanden, så ser jeg helst de leger dernede. Og det har de det helt fint med:-)
Anmeld