Valle81 skriver:
Hejsa,
Nej tror ikke han har fået gjort det, men når jeg kommer hjem fra arbejde idag, så kommer han til det:0)
Hvis det falder børn naturligt, så synes jeg det er en fantastisk anerkendelse.
Min kærestes søn kalder mig meget for mor, hvilket aldrig er noget jeg har bedt ham om. Jeg tiltaler mig altid selv som Christina overfor ham og det gør min kæreste også. Altså gå lige hen til Christina, vi skal op til Christina osv. Men han vælger selv at sige mor, og det giver vi ham lov til, hvis det er det han føler for
Men at sige til sit barn, du skal kalde ham for far, når han ikke er det, det synes jeg virkelig tangerer til sygeligt. Sorry
Har selv en datter på snart 6. Hun har aldrig haft et forhold til sin far, men er fuld bevidst om at selv om hun ikke ser ham, så er hen hendes far. Nu hvor hun har min kæreste i msit liv, siger hun, ja han er jo lidt min far, men jkeg kalder ham Kenny:0) Det er sødt, hun elsker min kæreste overalt på jorden, men min far siger hun, nej det er han ikke, jeg har min egen far:0) Og det respekterer vi da fuldt ud, skulle hun ville kalde Kenny for far en dag, så helt ok.
Tjah, blev bare så trist, og håber hun kan se problemet.
jeg vil give dig ret i at det ikke er smart at bede børnene om sådan noget :0) og jeg kan godt forstå frustrationen! men sygeligt ved jeg ikke om det er....
uanset hvad så skal han ikke kalde manden "far" hvis han ikke selv finder på det og føler for det :0)