Soonmom skriver:
Men fasteren havde jo netop IKKE læst svaret, med ud fra hvordan TS skriver lød det sådan og der synes jeg ikke er retfærdigt, for så har fasteren jo intet galt gjort.
Og TS skal jo heller ikke bestemme eventuelle spørgsmål, hvis du har en samtale i det virkelige liv spørger du så heller ikke ind til ting? - du svarer bare kort og kontant på spørgsmål? Nej vel, det er da helt naturligt at spørge ind til ting.
Nej men hun har læst navnet, og så kan jeg sådan set godt forstå, at TS bliver utryg, om faster kan læse svaret..
Og ud fra din kommentar om, at du så ikke forstår debatten, så lyder det meget som om, at TS skal forsvare sit spørgsmål.. Altså skal forsvare, at hun rent faktisk stiller et spørgsmål.. Det her er jo bare en tråd med et spørgsmål.. Ikke en debat, hvor man skal sidde og argumentere for og imod et emne, eller hvor TS spørger efter vores mening.. Hun spørger efter noget faktuelt..
Det er lidt det samme som, hvis hun havde skrevet "skal der kanel i en kanelsnegl?", og du så svarer "der skal smør i en kanelsnegl".. Når hun så skriver, at det jo slet ikke er det, der er spørgsmålet, så svarer du, at du så ikke forstår debatten..
Altså i det her tilfælde, der spørger hun ikke, om faster har gjort noget forkert.. Eller om hvad vi andre mener.. Hun spørger bare, "må faster det her eller ej?".. Længere er den ikke.. Hvordan du kan se det som en debat, det forstår jeg virkelig ikke
Anmeld
Citér