At købe ind i disse tider...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2020

Oddi

Profilbillede for Oddi

Her laver vi madplaner der holder 5-7 dage. Og så sender vi far ud at handle. Han er en del af nødberedskabet, men eftersom han er udsat for smitte hver dag så er det også ham der handler, oftest på vej hjem fra job. 

Er man alene er det selvfølglig ikke en mulighed, men jeg gør alt hvad jeg kan for ikke at hive 2 børn med ud, både for vores skyld og andres. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2020

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg har været ude at handle i dag, da BilkaToGo først kunne levere på torsdag. Vi var løbet tør for gas til vores komfur, så jeg måtte længere væk og i en Bilka for også at kunne få gas med, og her handler folk noget anderledes end i vores lokale butikker. 

Folk holdte for det meste god afstand, og der var ikke så mange folk som normalt, men det var max. halvdelen, der handlede alene. Enlige forældre kan naturligvis ikke undgå at skulle have deres mindre børn med, men der var mange, der handlede som par, hele familier eller med venner/veninder. Det har jeg ikke set i vores lokale butikker, siden der blev lukket ned for Danmark.

Anmeld Citér

24. marts 2020

Miti's mama

Jeg prøver så vidt muligt at handle en gang om ugen, alene. I går handlede jeg ind efter kl 20 i Lidl og der var vi tre kunder i butikken. Spritter af før og efter, holder afstand, men får en sludder med ekspedienten og tager min tid. Har dog måttet opgive at bage mit brød selv da al gær er hamstret... så nogle gange bliver det 2 gange om ugen.

Overvejet at handle ind hos Nemlig, men de har flere dages ventetid og e del udsolgte varer, så det opgav jeg igen.

Anmeld Citér

24. marts 2020

Anonym

Vil helt klart foreslå at bruge rema 1000 vigo. De gør rigtig meget for at du får varerne, og din opgave bliver taget. Mange af købmændene har taxachaufførere til at køre det ud de normale Viggo indkøbere ikke når. Og købmændene tager ofte også opgaverne hvis ingen andre kan nå det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.