Tror/er nogen herinde blevet smittet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2020

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Ja det er jo noget af det første man tænker på, når man bliver ramt af sygdom i disse tider, men er der nogen herinde som er blevet ramt af denne nye super (trælse) sygdom?

Her har den ældste haft høj feber, hovedpine, ondt i kroppen, snot og hoste siden i søndags, og her til aften er den yngste så også blevet nedlagt med feber. 

Deres 2 veninder (søskende) og deres forældre har lagt syge siden i mandags, og deres læge mener det er corona, dog uden de er blevet testet! Men de havde været sammen med en tirsdag i sidste uge, som er blevet testet positiv..

Jeg er offentlig ansat og derfor fortsat på arbejde, som en del af nødberedsskabet. En af mine kollegaer, jeg var på arbejde med i starten af ugen, venter på svar i morgen. Spændene. Min chef er bekendt med syg barn, men reglerne indenfor vores område siger, at vi skal komme på arbejde, så længe vi selv er friske og symptomfri.

Så hvordan

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2020

FrkGranger

Inden virusen kom helt i udbrud i Danmark, havde min søn 9 dage med influenza symptomer, blandet en feber mellem 39 og 40, han var ret dvask og ville kun se tv og Ipad.. Efterfølgende fik jeg i en lille uge, samme symptomer.. 

Tænker mest almindelig influenza, men man ved jo ikke, da vi ikke blev testet.. 

Anmeld Citér

22. marts 2020

Nene

Soonmom skriver:

Her har den ældste skoldkopper, den mellemste har let feber og spiser stort set ikke noget (tænker start til skoldkopper)

men ellers er vi friske

- OT men nogen der ved om børn med tildens til falsk strubehoste (altså anfald og ikke bare søløvehosten) og børn med astmatisk bronkitis er i risikogruppen for at det bliver slemt ?

Min læge sagde at min datter med astmatisk bronkitis var i risikogruppen 

Anmeld Citér

22. marts 2020

Soonmom

Nene skriver:

Min læge sagde at min datter med astmatisk bronkitis var i risikogruppen 

Åh nej da

Anmeld Citér

22. marts 2020

ønskebørn74

Både børnene og jeg er i risiko gruppen og manden i Irak. Vi bliver inde og bestiller mad til levering/afhentning.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.