Min yngste søn har haft høj feber, vejrtrækningsbesvær, hoste, influenzalign symptomer generelt men bare meget værre respiratorisk og nu har min datter overtaget det hele her ca 12 dage efter han startede. Vi var ude og rejse og i fly / lufthavn etc., så vi har desværre været ret udsatte (og havde ikke mulighed for at få billetter hjem fra start af). Min ældste datter har lidt hovedpine og min ældste søn lidt hoste, men primært de yngste og især ham som i forvejen har døjet meget med RSVirus og kighoste etc som værende lidt yngre så det sætter sig altid på hans lunger, når der er noget. Jeg selv har følt mig ret udmattet og haft lidt trykken på brystet, forkølelse og hovedpine. Jeg er gravid og har måske ikke helt så godt et immunforsvar som ellers så det passer med jeg også har været lidt mere ramt end fx min mand der bare har haft lidt trykken for brystet og været forkølet. Vi var til læge i USA som ikke nævnte corona men jeg tror det passede med vi rejste lige da sygdommen kom til dk og de var lidt bagefter derover (meget !). Hun mente det var en virus han havde som RSVirus, - vi tog dog alle forholdsregler selv og rejste først hjem da ingen så havde symptomer i 48 timer. Så det var en anderledes ferie .... om man har haft det eller ej er jo svært at sige. Hvis min yngste søn fx er blevet smittet i fly på vej på ferie kan man hurtigt forestille sig hvor mange andre der er blevet smittet / bliver. Tror godt nok der er mange der har haft det / har det uden man ved det - eller finder ud af det.
Anmeld
Citér