Rådigheds beløb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2020

Mamman

Profilbillede for Mamman
Anonym skriver:

Ja lige præcis . Har muligvis formuleret mig skidt. Jeg ville have omkring 6000 kr kan ikke finde ud af om det er nok 

Bankernes tommelfinger regel er 5000 pr voksen og 2500 pr barn

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2020

Anonym trådstarter

Mamman skriver:

Bankernes tommelfinger regel er 5000 pr voksen og 2500 pr barn

Det er hvis i forhold til evt huskøb . Skal ikke købe hus men bo til leje .

Anmeld Citér

22. marts 2020

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Her levede vi 1 voksen og 1 barn i 12år for mellem 2500-3000kr,når alt var betalt. 

Det fungeret fint. 

2 voksne og 1 barn for 2.500-3.000 kr. mdr. I 12 år?? - PYH det ville jeg godt nok køre sur i.

Jeg kan se, at TS’s interesse bunder i et ønske om huskøb, og der må jeg sige, at jeg for alt i verden IKKE ville at sætte mig selv og min familie for hårdt. 

Hellere have nogle tusinde kroner ekstra at hygge for end at være bundet for stramt - vi lever kun en gang, og man KAN ikke spise de mursten ens hus er lavet af imens man bor i det 

Anmeld Citér

22. marts 2020

Anonym trådstarter

SØS skriver:

2 voksne og 1 barn for 2.500-3.000 kr. mdr. I 12 år?? - PYH det ville jeg godt nok køre sur i.

Jeg kan se, at TS’s interesse bunder i et ønske om huskøb, og der må jeg sige, at jeg for alt i verden IKKE ville at sætte mig selv og min familie for hårdt. 

Hellere have nogle tusinde kroner ekstra at hygge for end at være bundet for stramt - vi lever kun en gang, og man KAN ikke spise de mursten ens hus er lavet af imens man bor i det 

Jeg skal bo til leje indtil eget hus er solgt. Med tiden skal jeg forhåbenligt købe eget hus . Dette har jeg opsparing til  så 6000 er midlertidigt til 1 voksen og 1 barn . P.s hun skriver 1 voksen og  1barn .

Anmeld Citér

22. marts 2020

Anonym

SØS skriver:

Det var der intet surt i. 

Vi fik både pizza og røde bøffer hver uge, gik i mærke tøj, kom i biografen og tivoli, ja kort og  godt, gjord vi stadig, alt det alle andre gjord. 

Nu blev der spurgt til en lejebolig, og ikke eget hus.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.