Jeg har et fantastisk forhold til min svigermor.
Hun er et mega varmt og betænksomt og meget følsomt menneske. Hun elsker min kæreste og svigerinde og vil gøre alt for at de er trygge og glade.
Hun elsker vores unger, og nu de er blevet større, har de dem gerne på besøg i ferien, hvis vi ska arbejde, samtidig med, at hun self lige tjekke om det nu også er ok med mig osv.
Hun er sådan der altid spørg hva kæresten og ungerne ku tænke sig at få at spise til aften, når vi besøger dem. Også har hun altid et eller andet lækkert gemt til mig, fordi hun ved jeg ik går så meget op i menuen.
Hun ringer flere gange om ugen, for at høre hvordan det går, uden at trænge sig på, og alligevel så er det lige så tit mig der ringer til hende, fordi jeg luge har brug for et madlavningsråd.
Jeg gør meget ud af, at sender jeg et billede af ungerne til min mor, så sender jeg self også til hende. Og hun siger tit, at hun er så glad for at jeg også tænker på hende osv.
Min svigerfar kone, har jeg også et rigtig godt forhold til. Hun er også bare helt fantastisk og rar.
Mig og kæresten har været sammen i 17 1/2 år, og puha det ville være bøvlet, hvis man ik ku med svigerforældtene
vh Stine
Anmeld
Citér