Har du et godt forhold til svigermor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du et godt forhold til din svigermor?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.529 visninger
30 svar
13 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. marts 2020

Anonym trådstarter

Efter en samtale med kæresten om, hvor glad for min svigermor jeg er, så kom vi ind på emnet om, hvor mange der mon har et godt forhold til sin svigermor.. 

Så kom gerne med dit svar 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2020

Tip!

Jeg har et formidabelt forhold til min fremtidige svigermor... for jeg aner ikke hvem hun er endnu #singlemor 

Anmeld Citér

19. marts 2020

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Ja - min svigermor er fantastisk. Selvom hun nogle gange blander sig lige lovlig meget, så ved jeg hun gør det fordi hin vil os det godt☺️

Anmeld Citér

19. marts 2020

Anonym

Min svigermor er autist. Men har et godt forhold til hende. Man skal bare vide, at hun er meeeeeeget lige ud af posen  

Anmeld Citér

19. marts 2020

Anonym

Anonym skriver:

Efter en samtale med kæresten om, hvor glad for min svigermor jeg er, så kom vi ind på emnet om, hvor mange der mon har et godt forhold til sin svigermor.. 

Så kom gerne med dit svar 

Min svigermor behandler mig stadig, som har jeg stjålet hendes søn. Er jeg alene med hende udnytter hun situationen til at fortælle mig, hvordan jeg skal vaske hendes søns tøj, hvad han kan lide af mad, hvor han gerne vil hen på ferie og hvor ofte han gerne vil ud til sport og ud med vennerne. Er vi sammen hele familien ved middagsbordet snakker hun ofte udenom mig, som om de andre har en samtale jeg ikke må involveres i. 
Vi har været sammen i syv år, har været gift i to år og har to børn.

Anmeld Citér

19. marts 2020

Soonmom

Har et ok forhold til min svigermor, men hun er ikke en jeg hænger ud med uden min mand, som jeg kan høre nogen gør 

Anmeld Citér

19. marts 2020

Ann_27/11

Min svigermor er fantastisk og vi snakker super godt sammen ��

Anmeld Citér

19. marts 2020

Anonym

Vores forhold er okay - hun har svært ved at acceptere at hendes søn er næsten 30 og far til to.. hun forsøger stadig at træffe beslutninger om vores tid, på vores vegne.. og det hader jeg virkelig. Men hun er sød og ELSKER sine børnebørn! 

Anmeld Citér

19. marts 2020

Anonym

Jeg har ikke talt med 'min' i 5år,og kommer heller aldrig til det. 

Anmeld Citér

19. marts 2020

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg har det fint med min svigermor. Hun bor i den anden ende af landet godt nok, så vi ser hende ikke så tit. Men hun er sød og vil alle det bedste. Hun er ikke en jeg er super tæt med, men altså. Det behøver man jo heller ikke.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.