Anonym skriver:
Jeg ville godt høre lidt erfaringer fra jer, der er blevet tidligt/hurtigt gravid med en ny kæreste. Og "tidligt" er jo individuelt, så skriv gerne, hvor tidligt det var
Hvor længe havde I været sammen som par og hvor længe havdr I kendt hinanden, da I blev gravide?
Var graviditeten planlagt?
Var der andre børn involveret forinden denne graviditet ?
Hvordan er det siden gået for jer ? 
Jeg havde været sammen med min kæreste i 4 måneder, da vi fandt ud af, at jeg var gravid.. Det var ikke planlagt, men heller ikke super tilfældigt.. Vi flyttede sammen samme dag, som vi kom sammen, og fandt derefter et fælles rækkehus, som vi lejede.. Derefter begyndte vi at snakke om, hvornår der skulle børn til...Han ville gerne have ventet, da han gerne ville opleve nogle ting med mig først såsom ferie, men jeg ville gerne starte med det samme, så vi aftalte, at vi ville begynde for alvor til januar (4 måneder senere).. Og inden da så havde vi ses uden prævention i de sikre perioder.. Men ja min ene sikre periode var bare ikke så sikker, da jeg fik ægløsning 4 dage efter endt mens.. Så jeg blev gravid med det samme.. Desværre mistede vi det, men valgte så at prøve for alvor.. Og nu har vi vores dejlige datter på 16 måneder..
Og der skal lige siges, at vi ikke havde kendt hinanden mere end 3 uger, før vi kom sammen.. Så for os gik det jo rigtig hurtigt..
Nu har vi været sammen i 2,5 år, er forlovet og er ved at spare sammen til vores eget hus, samt vi begynder at snakke om nr. 2.. Vi har det super godt sammen.. Ja vi har vores problemer, og tro mig nogle var virkelig store.. Min kærestes venner samt vores fælles veninde fik problemer med mig/vores forhold.. Jeg gik ned med en depression.. Vi mistede den første og det er vi begge stadig mærket af.. Men alt det her har faktisk bare gjort vores forhold og kærlighed til hinanden stærkere i sidste ende..