35, for gammel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2020

Lje

Anonym skriver:

Tak for alle jeres super positive svar. De giver mig helt sikkert mere blod på tanden. Så jeg får lavet en tid med studievejlederen i næste uge 

Jeg vil bare lige heppe med 

Uddannelse er for livet - hele livet. Så at sadle om undervejs i livet er godt gået og jeg vil sige som de andre: go, go, go!

Vh.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2020

Anonym trådstarter

Hvor er i søde allesammen. Gør mig virkelig glad med den støtte i giver selvom i slet ikk kender mig. 

Anmeld Citér

14. februar 2020

drabo

Profilbillede for drabo
Anonym skriver:

Tak. Jeg får bestilt tid hos studievejleder i næste uge.  

linjefag skal jeg selvfølgelig overveje. For der er flere jeg synes er rigtig spændende. Men det skal jeg vel først beslutte når selve lærer delen starter ikk?

Nogle linjefag kræver at du tager bestemte valgfag i din hf, da der er optagelseskrav omkring niveau.

Anmeld Citér

14. februar 2020

Anonym trådstarter

drabo skriver:

Nogle linjefag kræver at du tager bestemte valgfag i din hf, da der er optagelseskrav omkring niveau.

Ah ok. Det får jeg jo så at vide af studievejlederen. 

Anmeld Citér

15. februar 2020

ønskebørn74

Anonym skriver:

Må jeg spørger hvad du skal bruge din hf til? 

Jeg skal have den formelle bogholder uddannelse (financiel controler) kan det allerede, men svært at få Job uden papirer på det..

Anmeld Citér

15. februar 2020

Christabelle

Jeg er 35 og starter ny uddannelse 1. marts, så 'HEP' herfra også  

Anmeld Citér

15. februar 2020

Kir

Jeg mener min moster var i 50'erne da hun uddannede sig lærer og hun fik job efterfølgende ☺️ 

Anmeld Citér

16. februar 2020

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Synes du er mega sej og siger ligesom de andre - hop id i det. Jeg arbejde i 16 år i detailhandlen men efter alt for meget tungt arbejde og flere operationer kan jeg det ikke mere . Jeg kom i praktik på en skole og vag så heldig at jeg efterfølgende blev ansat. Jeg er kommet på den totalt rette hylde og jeg er så glad for mit job og mine kolleger. MEN jeg burde også tage en uddannelse enten som lærer eller pædagog for at kunne opnå mere undervisningstid/ klassetrin end jeg pt har men det skræmmer mig totalt - altså tanken om at skulle på skolebænken i så mange år, at skulle skrive opgaver og gå til eksamen som jeg vitterligt ikke bryder mig om og evt få et nederlag fordi jeg ikke kan finde id af det. Jeg nærmer mig 39 så synes egentlig også jeg er for gammel... så kan sagtens følge din tankegang

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.