lægevagten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.549 visninger
34 svar
0 synes godt om
22. oktober 2009

DL

GGggrr må lige afreagere .. har lige lagt røret på efter t have talt med vagtlæge.. 

ved ble skift ser vi at der er "gele" med blod i afførringen.. magnus er 10 uger, virker ikke syg.. men selv om det er mit 3 barn + jeg arbejder som dagpleje mor har jeg aldrig oplevet dette.. og ringer derfor til egen læge som er lukket og derefter til vagtlgen for at spørge hvordan jeg skal forholde mig..

Det er ikke akut og når det ikke er højrødt eller sort blod (hvilket han ikke har spurgt om).. så er det ikke lægevagten du skal ringe til .... jeg fortæller ham at dette ser altså ikke normalt ud, men bliver igen afbrudt med .. dette er ikke akut.. 

jeg bliver sgu sur og siger... ved du hvad .. jeg ligger på nu og ringer og taler med en anden læge..

lægens svar var.. TILLYKKE MED DET .. også smækkede han på..

Jeg er så rasende  er det mig der er helt gal på den??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

Mie A

Ej, en nar!!! Jeg bruger meget sjældent lægevagten. Men i det her tilfælde havde jeg altså også ringet.

Anmeld

22. oktober 2009

DL

Mie A skriver:

Ej, en nar!!! Jeg bruger meget sjældent lægevagten. Men i det her tilfælde havde jeg altså også ringet.

jeg ved da godt at min søn ikke er død syg eller noget.. men et råd fra en læge ville have været rart.. ihh hvor er jeg bare sur :-(  lægevagten fortjener virkelig sit dårlige ry.. øv altså

Anmeld

22. oktober 2009

Mca<3

Sådan en stor idiot ,,, 

Jeg ville fandeme også have svar ,,

Da Alex var ca 4 uger fik han lidt feber , lægevagten sendte os direkte op på børneafd .. Vil hellre have de går med livrem og seler ,,

Anmeld

22. oktober 2009

DL

Moar ,,, skriver:

Sådan en stor idiot ,,, 

Jeg ville fandeme også have svar ,,