Valg af uddannelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2020

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Hvis du er sygemeldt så bed din kommune om et forløb med en jobcoach i forbindelse med raskmelding...

Det hjalp mig til at finde en helt ny vej da jeg ikke kunne finde fodfæste indenfor det der ellers var min drøm...

gik fra kontor til at jeg nu er slagter.. et fag jeg aldrig havde overvejet at kigge mod, men som jeg er rigtig glad for at være i nu..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2020

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Tak til dig også. Jeg suger alt den viden til mig som jeg kan.  

jeg er 34 år. Så min alder har jeg jo også lidt i mod mig når det kommer til uddannelsesvalg tænker jeg. Sådan i forbindelse med lærerpladser tænker jeg 

Det tænker jeg ikke der er rigtig mange firmaer der bander og svovler over dovne teenage lærlinge der ikke tænker 2 tanker selv, så jeg tror nu at voksne lærlinge er fint kærkomne  

Anmeld Citér

12. januar 2020

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Det tænker jeg ikke der er rigtig mange firmaer der bander og svovler over dovne teenage lærlinge der ikke tænker 2 tanker selv, så jeg tror nu at voksne lærlinge er fint kærkomne  

Okay det er jeg da glad for du siger. For min tanke har altid været omvendt. At de ikk vil tage voksen lærlinge fordi vi er for dyre at have gående 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.