Ægløsning to gange???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.190 visninger
28 svar
20 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. januar 2020

Anonym trådstarter

Jeg opretter lige en seperat tråd, da spørgsmålet er blevet et andet. Jeg har en cyklus på altid præcis 27 dage, havde positiv ægløsningstest til middag dag 12 og er i dag på cyklusdag 22 (3+2). Hvad kan det her skyldes? Dobbelt ægløsning? Har desuden aldrig fået en positiv ægløsningstest på morgenurin.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2020

Anonym trådstarter

Her i negativ. Jeg har engang fået positiv ægløsningstest hvor det viste sig jeg var gravid, men jeg ser ikke selv noget på graviditetstestene

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

4. januar 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Hvad dag er de to øverste fra, siden du lægger billeder af dem op?

Anmeld Citér

4. januar 2020

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Hvad dag er de to øverste fra, siden du lægger billeder af dem op?

I dag, men det er graviditetstests og ikke ægløsningstests. Egentlig testede jeg for graviditet. Dog opdagede jeg engang en graviditet ved at teste for ægløsning, så engang imellem tager jeg sådan en også. Ægløsningstesten er taget lige før graviditetstestene af den grund 

Anmeld Citér

4. januar 2020

Anonym

Anonym skriver:

Jeg opretter lige en seperat tråd, da spørgsmålet er blevet et andet. Jeg har en cyklus på altid præcis 27 dage, havde positiv ægløsningstest til middag dag 12 og er i dag på cyklusdag 22 (3+2). Hvad kan det her skyldes? Dobbelt ægløsning? Har desuden aldrig fået en positiv ægløsningstest på morgenurin.

Kan godt se streg nr 2 på den øverste blå test, sådan så mine også ud 3+2.

Anmeld Citér

4. januar 2020

Unicorn1

Anonym skriver:

I dag, men det er graviditetstests og ikke ægløsningstests. Egentlig testede jeg for graviditet. Dog opdagede jeg engang en graviditet ved at teste for ægløsning, så engang imellem tager jeg sådan en også. Ægløsningstesten er taget lige før graviditetstestene af den grund 

Haha nå ja det kan jeg godt se nu .. 

Hmm altså har hørt, at man godt kan have to ægløsning på én cyklus.. 

Anmeld Citér

4. januar 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kan godt se streg nr 2 på den øverste blå test, sådan så mine også ud 3+2.

Vildt nok! Jeg ser det ikke selv, men kunne være sjovt hvis ægløsningstesten har slået ud på det før graviditetstesten 

Anmeld Citér

4. januar 2020

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Så ved jeg da bare ikke hvornår jeg kan forvente menstruation (hvis den kommer). 14 dage efter første eller sidste ægløsning? Hmm 

Anmeld Citér

4. januar 2020

Anonym

Unicorn1 skriver:

Det der med "jeg har hørt" er ikke så hjælpsomt, når man kan bilde folk alt ind. 2 ægløsninger er teori og aldrig bevist i videnskabelige undersøgelser.

Anmeld Citér

4. januar 2020

Unicorn1

Det der med "jeg har hørt" er ikke så hjælpsomt, når man kan bilde folk alt ind. 2 ægløsninger er teori og aldrig bevist i videnskabelige undersøgelser.

Jeg skriver heller ikke, at det er videnskabeligt bevist.. Jeg skriver bare, hvad jeg har læst op til flere gange herinde.. Om det er rigtigt eller ej, ved jeg ikke.. Men nu er det jo en debatside og ikke en faktuel side, så man kan vel godt komme med en tanke/forestilling 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.