Ked af det på min datters vegne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2019

FruStolpe

Janey skriver:

Jeg har kigget på gruppen, men da jeg ikke er medlem, kan jeg ikke se, hvor i landet, den holder til. Jeg er fra Jylland, så hvis det er for langt væk, kan jeg ikke komme til at aflevere kortene, men jeg kan da forsøge at finde en lokal lignende gruppe, hvis denne er for langt væk.

Vi holder til på nordvest Sjælland.  Men min ikke i har nogle der kan hjælpe hvor du kommer fra?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2019

Janey

Profilbillede for Janey
FruStolpe skriver:

Vi holder til på nordvest Sjælland.  Men min ikke i har nogle der kan hjælpe hvor du kommer fra?? 

Jeg gør i hvert fald et forsøg, hvis kortene stadig har interesse så tæt på jul. Der er ingen grund til, at alle de ekstra kort ungerne har bare ligger i en pose her. Den største på 7 har allerede hjulpet klassekammeraterne med dem, de manglede af vores byttere, men vi har stadig næsten samtlige kort i byttere.

Anmeld Citér

22. december 2019

AnoMor

bøllen skriver:

What  for et kort 

Jep. For nissehuen 

Anmeld Citér

22. december 2019

ønskebørn74

FruStolpe skriver:

Ja det er en ganske sigende overskrift. Jeg er SÅ ked af det på min datters vegne. 

Hun fik i går fyldt sin Tinka samlemappe med god hjælp fra mormor og oldemor. Hun var lykkelig... 

Idag vil hun så gerne have mappen med i skole (3.klasse) og vise den frem. Vi fortæller hende selvfølgelig at det altid indebærer en risiko når man tager ting med. Men hun vælger at gøre det. 

Her til aften da hun skal kigge i bogen, mangler nissehue kortet... Og hun er dybt ulykkelig og spørger "hvor skal det lige ske for mig"... 

Det gør ondt helt inde i knoglerne på mig, og jeg syntes der er mega synd for hende. Hun er slet ikke i tvivl om at det er blevet stjålet og kan ikke forstå at man kan finde på det...

Så gode råd til at lære at takle modgang hos en 9årig, der er rigtig ked af det. Jeg synes det er vildt svært. 

Der var ikke i de pakker jeg havde. Men min far har 6 pakker til os, så vender tilbage igen. 

Anmeld Citér

22. december 2019

FruStolpe

ønskebørn74 skriver:

Der var ikke i de pakker jeg havde. Men min far har 6 pakker til os, så vender tilbage igen. 

Lefrica har sendt et afsted med posten, så Hvis i får det, håber jeg det kan gøre lykke hos et andet barn 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.