Kære alle. Tusind tak for jeres beskeder.
Viber uvenner her til aften. Han er sur over jeg ikke “vil være en familie”, med det mener han at jeg ikke vil skrive ham på lejligheden. Og så vil han købe en ny bil, som han skal låne penge til af banken. Banken sagde nej til ham, da hun også skulle bruge mine oplysninger (herunder budget osv) fordi vi bor sammen, men dette er jeg ikke interesseret i. Skal ikke låne nogle penge.
han mener nu at jeg skylder han 150000 kr (hvilket jeg ikke gør) og da jeg sagde stille og roligt at jeg vil have han fandt et andet sted at bo, sagde han at jeg skyldte ham 150000kr og så kunne han bo gratis her til de penge var betalt.
Og så sagde han at hvis vi ikke sku bo sammen, så skulle han have vores store barn og jeg ku “beholde” (som han sagde) den mindste (og baby som ikke er født).
dette ignorerede jeg. Og sagde så at han skulle flytte og give mig en dag han var ude.
så fløj han nærmest op fra sengen han lå på, og gik truende hen imod mig og råbte mig ind i hovedet og råbte blandt andet at jeg var sindsyg og en møg luder. Det sagde han flere gange. Jeg råbte tilbage at han ikke sku true mig aå ville jeg ringe efter politiet men han blev bare ved med at råbe.
mit spørgsmål til jer, er nu:
vi skal holde jul sammen hos min familie en time i bil væk. Jeg ved at jeg kommer til at køre hjem fra den juleaften og jeg ved med sikkerhed at han drikker sig fuld og han er ikke særlig behagelig når han er fuld. Faktisk ondskabsfuld og modbydelig. Og sådan ved jeg han vil være en time hjem i bilen. Sådan plejer han at være hvis han har drikker og det jo så er mig der køre. Jeg drikker overhoved ikke. Ikke med og ikke uden børn. Det er bare ikke noget for mig.
burde jeg gå fra ham inden juleaften, så jeg(og selvfølgelig børnene) undgår at stå i en ubehagelig situation, eller hvornår gør man sådan noget ?? Råd søges mange tak
Anmeld
Citér