Anonym skriver:
Jeg må jo indrømme, at jeg gerne vil være et rummeligt menneske , men jeg bliver så irriteret over at der ikke er en leder der tager fat i problematikken. For hvilket signal sender det at vedkommende skriver sådan. Hvordan ser teksten mon ud hvis det er en underretning, handleplan osv vedkommende skal skrive. Det nytter jo ikke noget at det ikke forstås andre steder.
Åh, jeg har også lært på den hårde måde, at man ikke skal rette alle folks fejl. Igen vil jeg så sige, at jeg vil have lov til at se ting igennem, hvis jeg er medafsender på noget, så jeg kan nå at rette til, inden det bliver sendt ud.
Jeg var engang ansat et sted, hvor man havde hyret en person ind, som var gode venner med salgschefen. Han skulle lave et personlighedsanalyse program på os. Hans materiale var smækfyldt med stavefejl, så jeg tabte fuldstændig tråden, da jeg skulle læse det, og begyndte i stedet at rette det igennem for stavefejl, kommafejl og formueringsfejl. Der var så mange fejl, at pointen med teksten forsvandt fuldstændig i mine øjne. Han blev SÅ sur på mig, da jeg sagde til ham, at han burde have fået en til at læse det igennem, fordi jeg faktisk opfattede det som uprofessionelt. Og ja, det gør jeg, når det er en tekst, der skal bruges arbejdsmæssigt. Han hilste aldrig på mig igen. (Det synes jeg så også var dybt uprofessionelt).
Anmeld
Citér