Kommunal tandpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2019

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Jeg har aldrig oplevet andet end at tandlæge noter

Volapyk 2+5 osv altså det der de siger højt 

Lyder virkelig underligt 

Nej jeg tænker og ringe og snakke med hende tandlægen om det måske jeg får mere ro så 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2019

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Nej jeg tænker og ringe og snakke med hende tandlægen om det måske jeg får mere ro så 

Tandlægen er nok lige gået over stregen her, men hun skal faktisk notere barnets sygdoms historie ( altså ikke alle forkølelser og den slags småting )og evt medicin forbrug i journalen .

Anmeld Citér

14. november 2019

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Tandlægen er nok lige gået over stregen her, men hun skal faktisk notere barnets sygdoms historie ( altså ikke alle forkølelser og den slags småting )og evt medicin forbrug i journalen .

Det forstår jeg godt de skal, tænker bare mere to små sår er det nødvendigt at skrive ? Og skrive  at han skreg under undersøgelsen drengen er sindsygt tandlæge forskrækket men der har hun nok heller ikke sat sig ind i 

Anmeld Citér

14. november 2019

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Det forstår jeg godt de skal, tænker bare mere to små sår er det nødvendigt at skrive ? Og skrive  at han skreg under undersøgelsen drengen er sindsygt tandlæge forskrækket men der har hun nok heller ikke sat sig ind i 

Hun skal da også notere at han er bange og ikke ville undersøges, det kan da blive til en hjælp for din dreng senere hen. Hvorfor må det ikke stå der for dig ?

Anmeld Citér

14. november 2019

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Hun skal da også notere at han er bange og ikke ville undersøges, det kan da blive til en hjælp for din dreng senere hen. Hvorfor må det ikke stå der for dig ?

Jeg synes bare det underligt at sætte fokus på alt andet end hans tænder hos en tandlæge det jo hans tænder vi er der for 

Anmeld Citér

14. november 2019

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Jeg synes bare det underligt at sætte fokus på alt andet end hans tænder hos en tandlæge det jo hans tænder vi er der for 

Men tingene kan jo sagtens hænge samme, flere sygdomme kan jo også godt have en indflydelse på tænderne og bidfunktionen

Anmeld Citér

14. november 2019

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Men tingene kan jo sagtens hænge samme, flere sygdomme kan jo også godt have en indflydelse på tænderne og bidfunktionen

Men 2 sår fra hans børnehave fordi han er faldet hænger ikke sammen med alt andet det er altså over grænsen men vi har nok også forskellige grænser i forhold til vores børn 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.