Ja jeg ved ikke om det mig der bare er ekstrem bitchy , men nu er det anden gang jeg er til tandlæge med min søn hvor jeg faktisk kommer op og diskutere med tandlægen eller bedre sagt hun siger nogle mærkelige ting ?!
Første gang hun sagde noget underligt var for halvt år siden hvor vi måtte aflyse en tid fordi han var blevet syg og det jo hvad der kan ske men da vi så kom derop fik vi nærmest en skideballe og at hun havde pligt til underrette kommunen hvis man ikke kom til tandlæge med sine børn
. Og jeg sagde bare prøv hær her han har været syg og det er det eneste desuden var hans tænder pæne og ingen huller i .
Så kom vi derop idag og vores bus var 5 min forsinket havdet ringet og sagt vi lige blev for sent på fordi bussen er forsinket og det er den første der kører om morgen så kan ikke rigtig gøre så meget men der var hun allerede sur og sagde vi skulle skynde os jeg nået ikke engang få overtøj af min søn . Nå men vi kommer så igang og hun spørg hvad er det for nogle sår han har i hovedet han er faldet børnehave og har to sår i panden så siger hun til hendes hjælper at de skal notere det i hans journal og jeg spørg pænt ind til hvorfor de skal det ? Hvor hun bare svare det har de pligt til og så var den ikke længere og så da hun har fået undersøgt hans tænder siger hun bare ud i det blå er han kendt med dværgvækst ? Hvor jeg så svare nej han vokser som han skal og jeg kan godt mærke jeg bliver sådan lidt fornærmet nu og spørg hvorfor hvor hun så svare det fordi hans pande buler meget ud og sidder tæt på øjnene
hvor jeg så svare det ser jeg altså ikke ... Jeg føler virkelog hun bare er ude på fornærme mig gang på gang kan ikke se hvorfor hun skal sige sådan vi er der for at få tjekket hans tænder og intet andet jeg synes hun er gået over min grænse især med det sidste hun sagde.. nu kan jeg gå og bekymre mig om min søn er dværg eller der andet galt med ham ja måske jeg bare er hysterisk 
Anmeld
Citér