Kommunal tandpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2019

Anonym trådstarter

Har de pligt til skrive alt sådan noget ned i journalen egentlig nogle som ved det ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2019

Anonym

Anonym skriver:

Har de pligt til skrive alt sådan noget ned i journalen egentlig nogle som ved det ?

Pædagoger, kommunal tandpleje mv har jo skærpet underretningspligt. Det er nok derfor hun spurgte til mærkerne i hovedet. 

Anmeld Citér

13. november 2019

Anonym

Anonym skriver:

Okay så du mener også det er langt over grænsen?

Absolut, det er uacceptabelt.

Offentligt ansat eller ej, så skal man behandle patienter og pårørende ordentligt med anstændig og inkluderede dialog i stedet for angreb af spekulativ og fordømmende natur.

Ville selv påtale det overfor kollega, hvis jeg fik den viden.

Anmeld Citér

13. november 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Pædagoger, kommunal tandpleje mv har jo skærpet underretningspligt. Det er nok derfor hun spurgte til mærkerne i hovedet. 

Men en dreng der går i skovbørnehave er vel ikke unaturligt at han falder og slår sig tænker jeg og så slemme er de mærker ikke hun snakkede heller ikke noget med hun vil underrette os  

Synes godt nok det er sørgeligt vi lever i et samfund hvor man skal være bange for tage til tandlæge osv med sine børn 

Anmeld Citér

13. november 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Absolut, det er uacceptabelt.

Offentligt ansat eller ej, så skal man behandle patienter og pårørende ordentligt med anstændig og inkluderede dialog i stedet for angreb af spekulativ og fordømmende natur.

Ville selv påtale det overfor kollega, hvis jeg fik den viden.

Okay jeg er stadig i chok over det kan se der står i hans journal at hun observeret dybtliggende næserod og tæt siddende øjne og at han ikke vil undersøges af hende og blev ked af det er det ikke normalt i en alder af 3 år de ikke kan lide det ?  ingen i min familie ser hans øjne sidder tætte på hinanden  har ringet rundt til min mor og mormor osv og sagt de skal være ærlig og de synes det heller ikke 

Hvad bygger hun det på at hans øjne sidder tæt   

Jeg ringer og bestiller tid til vores læge imorgen printer en kopi journalen ud så man han jo bedømme ham ud fra det der står i journalen så har jeg da mit på det rene  

Ej jeg ved slet ikke hvad jeg skal tro gad vide om hun også smidder en underretning afsted til kommunen så 

Anmeld Citér

13. november 2019

Soonmom

Anonym skriver:

Jeg er pædagog og vi skriver altså ikke diverse mærker ned nogen steder medmindre man har stærk mistanke om at de er påføre, det er jo helt normalt at børn får skræmmer

Anmeld Citér

13. november 2019

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Jeg er pædagog og vi skriver altså ikke diverse mærker ned nogen steder medmindre man har stærk mistanke om at de er påføre, det er jo helt normalt at børn får skræmmer

Ja men det er også bare 2 små mærker i panden så det jo ikke noget vildt eller voldsom så synes også selv det underligt men hun siger bare de har pligt til at skrive det i journalen

Anmeld Citér

13. november 2019

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Hun har skrevet sådan præcist det er kopieret fra journalen 

Ekstraoralt: Sår i panden og rift på kinden patient har dybtliggende næserod og tætsiddende øjne.

Anmeld Citér

13. november 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Hun har skrevet sådan præcist det er kopieret fra journalen 

Ekstraoralt: Sår i panden og rift på kinden patient har dybtliggende næserod og tætsiddende øjne.

Det virker på mig sindsygt underligt at en TANDlæge gør opmærksom på fysiske ting som næse og øjnes placering. Hvad kommer det hende ved? Hvis der er noget med det, ville jeres læge sgu nok have snakket om det..

Jeg havde ringet og klaget over den opførsel. 

Anmeld Citér

13. november 2019

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Det virker på mig sindsygt underligt at en TANDlæge gør opmærksom på fysiske ting som næse og øjnes placering. Hvad kommer det hende ved? Hvis der er noget med det, ville jeres læge sgu nok have snakket om det..

Jeg havde ringet og klaget over den opførsel. 

Jeg er bare så ked af den oplevelse at man skal sidde her med ondt i maven og være ked af det  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.