Er det ok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2019

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Jamen han er helt væk.. vi er til baby gymnastik, og fordi der er to damer der er mødt op med en dreng, spekulerer han på hvor vidt de er lesbiske  Han kom og spurgte mig, om jeg troede de var lesbiske. Jeg sagde bare, at det aner jeg ikke, og det interesserer mig heller ikke.

det er jo helt ude i hampen

Jeg er ikke sikker på, om jeg forstår hvad det eksempel har med resten at gøre - eller hvorfor det egentlig er et problem - det lyder som en bagatel ift. hvordan I ellers lever som kærester og familie...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2019

Anonym trådstarter

Jeg er ikke sikker på, om jeg forstår hvad det eksempel har med resten at gøre - eller hvorfor det egentlig er et problem - det lyder som en bagatel ift. hvordan I ellers lever som kærester og familie...

Det er det nok også, men beskriver bare godt hvor meget optaget han er af andre mennesker. Rigtig tit. Men jeg er også bare en kedelig person, som er meget optaget at mit studie. Og jeg er bare kedelig hvad angår udseende og det hele. Jeg prøver virkelig at cære interesant, men i øjeblikket er det mit studie og selvfølgelig familie liv som optager. Det var hårdt at starte op igen efter barsel. Men jeg vil gå i dialog med ham  igen, og fortælle at jeg vil have nogle ændringer i vores familie 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.