Er det ok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2019

Anonym trådstarter

Hønepigen skriver:

Men altså .. det er jo heller ikke værd at være i et forhold, hvor du ikke føler du er noget værd?

Jeg ved det godt, men jeg er pisse bange for jeg  ikke finder en mand igen. Og jeg er faktisk også lidt bange for, hvordan jeg skulle klare at være alene  Det er så ynkeligt, jeg ved det godt. Men ja, min mand tænder på alle andre piger, og han kan ikke lade være med at være optaget af dem også. Og for at være ærlig, fucker det lidt op  i mit hovede, og selvværd, da jeg jo hele tiden går og føler jeg mangler noget. Spørgsmålet er om jeg ikke bare oplever det samme i mit kommende næste forhold? Hvis jeg har så dårlig selvværd. Men alle i min omgangskreds siger også, at jeg fortjener bedre. Tror du det kan reddes, forholdet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2019

drabo

Profilbillede for drabo

Der skal to til ar redde et forhold, og hvis begge er indstillet på det, så kan det helt sikkert reddes.

men det lyder næsten til at du kunne have brug for noget tid til at finde ud af hvad du vil, og så skal i have en eller flere lange samtaler om hvordan i begge kan få tid og mulighed for de ting i gerne vil. 

Personligt ville jeg ikke blive i et forhold, hvor der kun var plads til ham og hans interesser, men andre trives fint med at være reddebyggeren, der holder hus og hjem mens manden føjter rundt. 

Så det hele handler om, hvorvidt det her er det liv du gerne vil have, ellers må du tage de første skridt til at lave om på tingenes tilstand.

Anmeld Citér

5. oktober 2019

Hønepigen

Jeg synes at du skal starte op hos en psykolog .. og ikke den du har forsøgt. Alle psykologer er ikke lige gode. Jeg ville finde en der arbejder med ens tænkning - kognitiv psykolog. Så kan du herigennem få nogle mere positive tanker om dig selv.

selvfølgelig kan du klare dig selv. Det er i hvert fald ikke grunden til at blive. 

Har du skrevet herinde før? Var det ham der inviterede en med hjem nyårsaften..? Eller tager jeg helt fejl?

Anmeld Citér

6. oktober 2019

Skouboe

Anonym skriver:

Jeg ved det godt, men jeg er pisse bange for jeg  ikke finder en mand igen. Og jeg er faktisk også lidt bange for, hvordan jeg skulle klare at være alene  Det er så ynkeligt, jeg ved det godt. Men ja, min mand tænder på alle andre piger, og han kan ikke lade være med at være optaget af dem også. Og for at være ærlig, fucker det lidt op  i mit hovede, og selvværd, da jeg jo hele tiden går og føler jeg mangler noget. Spørgsmålet er om jeg ikke bare oplever det samme i mit kommende næste forhold? Hvis jeg har så dårlig selvværd. Men alle i min omgangskreds siger også, at jeg fortjener bedre. Tror du det kan reddes, forholdet?

Jeg tror at du stiller det forkerte spørgsmål. Istedet for at spørge om forholdet kan reddes bør du nok spørge dig selv om  du ønsker at redde forholdet?

Her er det, at en god psykolog kan hjælpe dig med at finde ud af hvad du føler.

Anmeld Citér

6. oktober 2019

CarinaSB

Jeg må indrømme at det var ikke et forhold jeg kunne være i .. Det har jeg prøvet og til sidst var det bare nok. Havde dog ikke børn med min eks og det er jeg glad for den dag idag :) 

Men han kørte lastbil og var afsted fra søndag aften til fredag eftermiddag/aften.. Han nåede kun lige hjem og så var han ellers smuttet igen og så ham knap nok før søndag hvor han skulle afsted igen .. Det holdte 2 år så smuttede jeg .. Jeg ville have en mand der ville mig og ikke kun lige 1 time søndag inden han skulle afsted .. :( 

Mit råd er sæt dig ned og tænk jeres forhold igennem .. giver han dig noget du kan bruge? altså kærlighed og nærvær? hvis ikke så vil jeg råde dig til lige som mig at overveje at gå og find en der kan give dig disse ting for de er sq vigtig i et forhold :)

Anmeld Citér

6. oktober 2019

koeapabshicar

Herhjemme har vi en relativ lige fordeling af alt. Både hverdags gøremål i huset, i familien/med barnet og med fritidsinteresser. 
min mand hjælper selvfølglig til med rengøring og oprydning. Han har masser af alene tid med vores søn. Han dyrker stadig sine interesser og venner. Men familien kommer altid først. Det vil sige han tager sjældent ud af døren hvis vores søn ikke sover. Det er desuden altid ham der putter til nat. 
jeg kan slet ikke overskue hvis jeg skulle stå for alt herhjemme. Det ville jeg knække sammen på. 

Anmeld Citér

6. oktober 2019

ErDuHerIkkeSnart

Jeg bliver helt forskrættet over, at læse hvordan du på den ene side finder dig i dybt uligeværdigt parforhold - og på den anden side slet ikke kan mærker at dine grænser er så systematisk overtrådt, at du ikke er i stand til at mærke hvad der er godt for dig, pog træffe beslutninger om hvordan du gerne vil leve dit liv. 

Som flere andre foreslår, synes jeg at du skal søge noget hjælp til at finde ud af, hvorfor du lader andre mennesker behandle dig så dårligt uden at sige fra. Hvorfor du er sammen en mand som ikke respekterer dig og som ikke gider den familie I fælles har etableret. 0Det er tid til at handle - gerne inden du er med til at vise dit barn, at dette er en okay måde at være familie på.

Anmeld Citér

6. oktober 2019

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Jeg bliver helt forskrættet over, at læse hvordan du på den ene side finder dig i dybt uligeværdigt parforhold - og på den anden side slet ikke kan mærker at dine grænser er så systematisk overtrådt, at du ikke er i stand til at mærke hvad der er godt for dig, pog træffe beslutninger om hvordan du gerne vil leve dit liv. 

Som flere andre foreslår, synes jeg at du skal søge noget hjælp til at finde ud af, hvorfor du lader andre mennesker behandle dig så dårligt uden at sige fra. Hvorfor du er sammen en mand som ikke respekterer dig og som ikke gider den familie I fælles har etableret. 0Det er tid til at handle - gerne inden du er med til at vise dit barn, at dette er en okay måde at være familie på.

Jamen han er helt væk.. vi er til baby gymnastik, og fordi der er to damer der er mødt op med en dreng, spekulerer han på hvor vidt de er lesbiske  Han kom og spurgte mig, om jeg troede de var lesbiske. Jeg sagde bare, at det aner jeg ikke, og det interesserer mig heller ikke.

det er jo helt ude i hampen

Anmeld Citér

6. oktober 2019

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Anonym skriver:

Jamen han er helt væk.. vi er til baby gymnastik, og fordi der er to damer der er mødt op med en dreng, spekulerer han på hvor vidt de er lesbiske  Han kom og spurgte mig, om jeg troede de var lesbiske. Jeg sagde bare, at det aner jeg ikke, og det interesserer mig heller ikke.

Og hvad tænker du så?

er det et forhold, som du vil bygge videre på....?

Du skal gøre op med om du vil nøjes.. der findes masser af mænd, som vil elske og sætte pris på dig...

Anmeld Citér

6. oktober 2019

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Den forstår jeg ikke - hvad har det med det øvrige at gøre, og hvorfor er det ude i hampen at tænke over dét? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.