Hej, jeg skriver herinde, da jeg faktisk er lidt i tvivl om hele vores situation, og hvorvidt det er for meget, af min bedre halvdel.
Min mor er rigtig bekymret for mig, da jeg ofte er alene med vores fælles søn på snart 2 år. Faren arbejder 1 time fra hjemmet, inklusive en aftenvagt på jobbet (butik) og er derudover rigtig aktiv med 2-3 hobbyer, som han udlever hver uge. Det er fedt, og han er så dygtig.. Men indimellem er der uger, hvor han er hjemme 2(!) aftener af 3-4 timer. Det vil sige at jeg når næsten ingen kvalitets tid med ham, eftersom at han er træt og bare vil sove. Ellers er han hjemme kl 23-24.
Det vil sige at jeg ofte står alene med barn, studie og hjemmet. Madlavning, indkøb, rengøring, you name it. Men, lige så snart det er mig, der skal have arrangeret en aften ude med veninde, så bliver jeg mødt med skepsis af min mand. Og brok. Jeg fortæller ham, at det har jeg i min fulde ret til, da det er meget sjældent jeg endelig ses med veninderne. Når studiet og øvrige pligter tillader dette.
Min mor mener jeg er alt for sød, eftersom jeg aldrig rigtig siger nej til min mand, angående fritidsinteresserne. Jeg tror egentlig jeg er så vant til at stå med det hele selv, at jeg et eller andet sted er blevet ligeglad. Ligeglad, fordi jeg er vant til at jeg skal klare det hele selv.
Hvad ville I have gjort? ikke nok med det, så er han meget seksuelt optaget af andre piger, hvilket vi begge er. Vi kan godt lide at se på andre pigers instagram profiler osv. (de letpåklædte) Og synes det er frækt. Men indimellem bliver jeg faktisk bare ked af han overdrevne optagethed. Sådan at han vender sig næsten 360 grader når vi passerer en dame der står med rygge til os, for at se hendes ansigt.
Jeg tror ikke længere jeg kan kende mine grænser, eftersom at jeg har været rigtig jaloux længe. Og nu er jeg bare ligeglad. Eller er jeg det?
What to do? føler jeg er fanget i et smørhul. Hvordan skal jeg håndtere det her. Jeg bliver jo ked af det, men et eller andet sted forsøger jeg hele tiden med at tænke, at det ikke er så slemt. En sjælden gang tager jeg mig i at fortryde det her. Fortryde jeg fik barn med manden, fordi at han tydeligvis har svært ved at forene det med et familieliv.
To weekender i streg nu, har han været væk både lørdag og søndag, hvor han har haft 2-3 timer om dagen med vores søn. Det er meget sjældent vi endelig har 2 sammenhængende fridage som familie.