Ville du tage med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.124 visninger
28 svar
24 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. september 2019

Anonym trådstarter

Min fætter er blevet far og skal holde barnedåb snart. Jeg ser ham max 3 gange om året. Vi har ingen kontakt de resterende dage af året overhovedet. Jeg ved ikke engang hvornår han har fødselsdag, hvornår barnet blev født, om det er en dreng eller en pige han har fået eller hvad hans kæreste og moderen til barnet hedder. Ja faktisk anede jeg ikke engang at han skulle være far eller at han havde en kæreste for den sags skyld. 

Nu ved jeg der er en invitation om barnedåb på vej da min faster har spurgt min far om min adresse. 

Føler ikk rigtig der er grund til at skulle tage med, men samtidig så er han jo stadig min fætter. 

Hvad ville du/I gøre?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2019

Tommelise

Jeg ville tage med og se det som en mulighed for at være lidt sammen med den del af familien.

Men nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvilket forhold du har til din faster.

Hvis du virkelig ikke gider, så kan du sikkert godt finde en undskyldning. 

Anmeld Citér

16. september 2019

Anonym trådstarter

Tommelise skriver:

Jeg ville tage med og se det som en mulighed for at være lidt sammen med den del af familien.

Men nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvilket forhold du har til din faster.

Hvis du virkelig ikke gider, så kan du sikkert godt finde en undskyldning. 

Jeg har intet forhold til min faster. Hende ser jeg også kun max 3 gange om året. Har generelt ingen kontakt til min fars side af familien udover ham og min farmor. 

Anmeld Citér

16. september 2019

MorTil3+

Jeg ser heller ikke mine fætre og kusiner ret meget, men vi inviterer altid hinanden med til de store fester som dåb, konfirmation, bryllup, runde fødselsdage osv og så holder vores fælles bedstemor altid sommerfest for os alle, og jeg synes da det er lækkert at vi stadig gør det ellers så vi jo aldrig hinanden og vi var meget tætte som børn men bor nu spredt ud over hele Danmark og har alle en hverdag som skal hænge sammen, hvilket gør det ret kompliceret at få samlet os alle. Kunne da være du fik en sjov dag ��

Anmeld Citér

16. september 2019

Missyou

Jeg der også mine fætre og kusiner yderst sjældent. Nogle gange om året. Jeg havde taget med. Jeg synes det er så dejligt når vi endelig ses. Mine fætre og kusiner blev også inviteret- og deltog i mine børns barnedåb. 

Anmeld Citér

16. september 2019

Janet1989

Jeg ser heller ikke mine fætre og kusiner mere end et par gange om året - jeg inviterede dem stadig med til vores datters barnedåb .. 

ja selv min ene fætter og hans kæreste inviterede jeg (har dem blokeret på facebook, pga de altid laver drama derinde) 

men ellers har vi et fint nok forhold til hinanden ..

Anmeld Citér

16. september 2019

Tommelise

Jeg ser heller ikke mine fætre og kusiner så tit, fordi de fleste af dem bor i den anden ende af landet.

Så jeg nyder det, når vi ses. 

Anmeld Citér

16. september 2019

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Min fætter er blevet far og skal holde barnedåb snart. Jeg ser ham max 3 gange om året. Vi har ingen kontakt de resterende dage af året overhovedet. Jeg ved ikke engang hvornår han har fødselsdag, hvornår barnet blev født, om det er en dreng eller en pige han har fået eller hvad hans kæreste og moderen til barnet hedder. Ja faktisk anede jeg ikke engang at han skulle være far eller at han havde en kæreste for den sags skyld. 

Nu ved jeg der er en invitation om barnedåb på vej da min faster har spurgt min far om min adresse. 

Føler ikk rigtig der er grund til at skulle tage med, men samtidig så er han jo stadig min fætter. 

Hvad ville du/I gøre?

Jeg ville tage med 

Anmeld Citér

16. september 2019

FruStolpe

Jeg havde meldt afbud. 

Jeg hader at blive inviteret af pligt. Vi prioriterer at se de mennesker vi har i vores nære omgangskreds og ikke nogen man ikke har et forhold til. 

Anmeld Citér

16. september 2019

Anonym trådstarter

Jeg nyder så ikke engang når jeg ser dem. Snakker stort set ikke med den når vi endelig ses. Ikke fordi vi ikke kan lide hinanden. Vi har bare ingenting til fælles overhovedet. 

Føler det er lidt af pligt at jeg inviteres. Men igen det er jo stadig familie. Synes den er svær. 

Vi ønsker ikke engang hinanden tillykke på vores fødselsdage. Heller ikk selvom vi er venner på facebook 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.