Alle Jer skønne kvinder over 30 år...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2009

TbCp

Eva skriver:

Hæhæ..den skulle alligevel lige med...jeg skydes nu også en del yngre, men tror bare der er mennesker der ser gamle ud, måske også alt efter hvor tynd/tyk man er, hvilket tøj man går i, hvordan man, hvilket liv man lever og har levet osv osv.

Sidst jeg var i byen blev jeg skudt til 26 år, men så ville de lige se mine hænder... der kan man vidst bedre se alderen.               Men altså, jeg vil meget gerne ligne en der er 34 år, synes ikke der er meget der er så kikset eller sørgeligt som kvinder og mænd der desperat vil ligne en der er meget yngre end de er..

Jeg har så bestemt ikke opnået det jeg vil og det kommer jeg forhåbentlig ikke til nogensinde..

Knus Eva..

For gamle kvinder/mænd der prøver at være (for) unge med de unge er bare alt for kikset!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

Honningblomst

lonemus skriver:

Jeg satser skam meget på, at jeg bliver én af de 5%, det SKAL jeg, for jeg satser nemlig på at forblive sund og rask og ser frem til et langt liv

Indtil videre følger min hud fint med, jeg laver osse opstramningsøvelser også skal jeg i gang med at danse, hvilket jo er SUPER god motion. Så jeg håber på det følger med

Lone

Jeg er sikker på du holder det, især fordi du har fundet grunden til vægtøgning og en sund måde at tabe dig på.

Jeg løb og motionerede også meget, men tja, det ændrede desværre ikke ved løs hud på bryster og mave. Men det er jo forskelligt hvordan ens hud opfører sig, hvor store bryster man havde osv. Så du kan jo heldigvis sagtens slippe, det håber jeg meget for dig.

Fortsat god vind..

Knus.

Anmeld

21. oktober 2009

tascia

blev netop 30 i søndags, og for mig var det blot endnu en fødselsdag! om jeg bliver mere tilfreds med mig selv i løbet af de næste 10 år, tja det må tiden jo vise... 

sjovt nok sagde en kollega netop i dag, jamen så er du jo blevet voksen nu, hmmmm jeg føler mig altså ikke mere voksen end for 4 dage siden hihi.

//Natascia

Anmeld

22. oktober 2009

malou

Jeg har det fantastisk her i mine midt 30érne...- og jeg fik ikke det mindste press over at fylde 30..- jeg er jo stadig ung af sind så min alder er blot et tal der følger min fødselsattest jo ældrere jeg bliver. Jeg mindes det er være i tyverne som en MEGET festlig tid.. med mange skuffelser, mange hjertesorger og en lidt turbulent tid i mit liv... hvor jeg egentlig synes de 10 år bare fløj afsted.. uden at jeg fik stoppet op.. taget en  dyb indånding og tænkt.. hvor jeg nyder lige dette øjeblik!! Det har jeg dog ofte fået gjort efter de 30.. men nu er mit liv også helt nede i normalt gear med min elskede mand, skønne søn og hele vores liv i Sverige. Jeg kan da godt se at jeg er blevet ældrere.. med lidt rynker om øjene, ikke så stram i kødet som tidligere.. men jeg er overbevist om at hver alder sin charme.. og i den grad klogskab og modenhed jo ældrere man bliver og det ville jeg ikke bytte for noget i verden...- desuden selvom jeg er 35.. så har jeg stadig en ung, skøn og viril mand... smiler

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.