Alle Jer skønne kvinder over 30 år...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2009

lonemus

Jeg har ingen problemer haft med at runde de 30..jeg føler mig absolut heller ikke mindre af den grund.

Jeg tror du har ret i, at man hviler mere i sig selv, jo ældre man bliver. Jeg har opnået de ting i mit liv, som jeg altdi har drømt om, inden jeg rundede de 30 år. Nu har jeg sat mig nogle mål og drømme, som jeg gerne vil nå inden jeg runder de 35 år osv. Det er skønt

Knus fra Lone

- som runder de minus 20 kilo lige om 2 kilo......)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

Honningblomst

Tak for alle svar...rart at læse at jeg ikke er den eneste der oplever denne her skønne ro og troen på eget værd og evne. At det er ok at sige til og fra og at leve for sig selv og ikke kun for alle andre.

Jeg glæder mig allerede til 40'erne, mon ikke det bliver lige så godt. Bortset fra at der vidst så skal kæmpes lidt mere for at holde det løsehud væk

Knus Eva..

Anmeld

21. oktober 2009

Pia.

lonemus skriver:

Jeg har ingen problemer haft med at runde de 30..jeg føler mig absolut heller ikke mindre af den grund.

Jeg tror du har ret i, at man hviler mere i sig selv, jo ældre man bliver. Jeg har opnået de ting i mit liv, som jeg altdi har drømt om, inden jeg rundede de 30 år. Nu har jeg sat mig nogle mål og drømme, som jeg gerne vil nå inden jeg runder de 35 år osv. Det er skønt

Knus fra Lone

- som runder de minus 20 kilo lige om 2 kilo......)

Wauuuu Minus 20 kilo - hvor er du bare sej Lone - er det DDV ? eller klare du det selv på egen hånd... FLOT... Godt gået...

Knus Pia.

Anmeld

21. oktober 2009

Pia.

Eva skriver:

Tak for alle svar...rart at læse at jeg ikke er den eneste der oplever denne her skønne ro og troen på eget værd og evne. At det er ok at sige til og fra og at leve for sig selv og ikke kun for alle andre.

Jeg glæder mig allerede til 40'erne, mon ikke det bliver lige så godt. Bortset fra at der vidst så skal kæmpes lidt mere for at holde det løsehud væk

Knus Eva..

Vi bliver smækre lækre 40 årige... .... Prøv at tænk på hvor store børn var har når vi er 40 år...

Mikkel er 20 Mille er 17 og Mads 14 år Puha - jamen altså...

Anmeld

21. oktober 2009

TbCp

Jeg elsker den alder jeg har nu
Frygtede ikke at blive 30 da jeg havde opnået det, der for mig, var noget af det vigtigste i mit liv, var blevet gift med min drømmefyr og havde fået barn.
Har uddannelse, job, hus, bil og kørekort.
Jeg er præcis hvor jeg gerne vil være i mit liv lige nu og det er bare skønt

At mange folk så skyder mig til langt under 30 , og spærre øjnene op når jeg fortæller at jeg er fra 78, det er da bare skønt

Anmeld

21. oktober 2009

Honningblomst

TbCp skriver:

Jeg elsker den alder jeg har nu
Frygtede ikke at blive 30 da jeg havde opnået det, der for mig, var noget af det vigtigste i mit liv, var blevet gift med min drømmefyr og havde fået barn.
Har uddannelse, job, hus, bil og kørekort.
Jeg er præcis hvor jeg gerne vil være i mit liv lige nu og det er bare skønt

At mange folk så skyder mig til langt under 30 , og spærre øjnene op når jeg fortæller at jeg er fra 78, det er da bare skønt

Hæhæ..den skulle alligevel lige med...jeg skydes nu også en del yngre, men tror bare der er mennesker der ser gamle ud, måske også alt efter hvor tynd/tyk man er, hvilket tøj man går i, hvordan man, hvilket liv man lever og har levet osv osv.

Sidst jeg var i byen blev jeg skudt til 26 år, men så ville de lige se mine hænder... der kan man vidst bedre se alderen.                Men altså, jeg vil meget gerne ligne en der er 34 år, synes ikke der er meget der er så kikset eller sørgeligt som kvinder og mænd der desperat vil ligne en der er meget yngre end de er..

Jeg har så bestemt ikke opnået det jeg vil og det kommer jeg forhåbentlig ikke til nogensinde..

Knus Eva..

Anmeld

21. oktober 2009

lonemus

Pia. skriver:

Wauuuu Minus 20 kilo - hvor er du bare sej Lone - er det DDV ? eller klare du det selv på egen hånd... FLOT... Godt gået...

Knus Pia.

Tak søde Pia

Jeg er osse bare SÅ glad for det, jeg føler mig meget mere fri nu og har fået meget mere energi

Nej, jeg følger ikke noget program, for første gang i mit liv har jeg tabt mig uden at følge noget bestemt program. Jeg spiser mindre portioner, tager resulut kun halvdelen af hvad jeg gjorde før og så portionsanretter jeg i køkkenet...så ingen gryder på spisebordet der står og frister. - Det har faktisk osse hjulpet rigtig meget på børnenes kræsenheder, for nu kan de se der ikke er andet og så spiser de det der bliver serveret.

Er der noget jeg er i tvivl om, om det indeholder mange kcal osv., så bruger jeg Madlog til hjælp...det fungerer for mig

Mht. motion går jeg mange ture + vi fast hver dag efter aftensmaden går en tur alle sammen....en tur vi alle er kommet til at holde af

Hvordan med dig - er du startet på DDV? Kan huske du talte om det, da din veninde var konsulent!

Knus Lone

- som da bliver smækker lækker til sommer

Anmeld

21. oktober 2009

Honningblomst

Tak søde Pia

Jeg er osse bare SÅ glad for det, jeg føler mig meget mere fri nu og har fået meget mere energi

Nej, jeg følger ikke noget program, for første gang i mit liv har jeg tabt mig uden at følge noget bestemt program. Jeg spiser mindre portioner, tager resulut kun halvdelen af hvad jeg gjorde før og så portionsanretter jeg i køkkenet...så ingen gryder på spisebordet der står og frister. - Det har faktisk osse hjulpet rigtig meget på børnenes kræsenheder, for nu kan de se der ikke er andet og så spiser de det der bliver serveret.

Er der noget jeg er i tvivl om, om det indeholder mange kcal osv., så bruger jeg Madlog til hjælp...det fungerer for mig

Mht. motion går jeg mange ture + vi fast hver dag efter aftensmaden går en tur alle sammen....en tur vi alle er kommet til at holde af

Hvordan med dig - er du startet på DDV? Kan huske du talte om det, da din veninde var konsulent!

Knus Lone

- som da bliver smækker lækker til sommer

Jeg krydser alt for du bliver mellem de 5% som holder vægttabet...som skrevet før så synes jeg at vægttabet er nemt(forstå mig ret) men hold da kæft det er en evig og livslang kamp at holde den skide vægt. Men det er så prisen for at have ædt sig fed engang. Så bare hold stilen resten af livet, det er alligevel ikke så længe..

Er glad for du fik øjnene op for at den eneste måde er selv at tage ansvar og tage fat i hverdagen og som man kan leve med den altid..skønt.

Er du begyndt at løbe.. og hvad med din hud...bryster, mave, lår, arme...vil de gerne følge med..

Anmeld

21. oktober 2009

lonemus

Eva skriver:

Jeg krydser alt for du bliver mellem de 5% som holder vægttabet...som skrevet før så synes jeg at vægttabet er nemt(forstå mig ret) men hold da kæft det er en evig og livslang kamp at holde den skide vægt. Men det er så prisen for at have ædt sig fed engang. Så bare hold stilen resten af livet, det er alligevel ikke så længe..

Er glad for du fik øjnene op for at den eneste måde er selv at tage ansvar og tage fat i hverdagen og som man kan leve med den altid..skønt.

Er du begyndt at løbe.. og hvad med din hud...bryster, mave, lår, arme...vil de gerne følge med..

Jeg satser skam meget på, at jeg bliver én af de 5%, det SKAL jeg, for jeg satser nemlig på at forblive sund og rask og ser frem til et langt liv

Indtil videre følger min hud fint med, jeg laver osse opstramningsøvelser også skal jeg i gang med at danse, hvilket jo er SUPER god motion. Så jeg håber på det følger med

Lone

Anmeld

21. oktober 2009

Tina2

Jeg havde det ikke så fedt med at blive 30, men nu har jeg det ok med at være i 30'erne- helt præcist 34..... Men synes ikke det er fedt at være på vej mod de 40.....

Havde nogle vildt fede år i 20'erne hvor jeg gik meget i byen (Thomas og jeg brugte de tre første år af vores forhold på at gå i byen og det var FEDT)

Det savner jeg slet ikke, men synes dog det er dejligt at komme i byen ind imellem.....

Men ja, roen er der nu... Vi har fundet det hus vi ville ha, er ved at bygge om- og til og det bli'r bare superlækkert når det er færdigt:-)

Thomas og jeg har 10 års dag til marts, og jeg synes bare han er den mest fantastiske mand:-)

Vi har 2 overlækre unger og vil gerne ha en mere på et tidspunkt...

Men de der runde år synes jeg faktisk er lidt træls at tænke på... Det samme med mine forældre. Syntes ikke det var så fedt da min far blev 60 år (for to år siden) og min mor bliver det om 2 år.... Synes det er som om man tænker mere over alderen på de forskellige, når man/de runder....

Nu her i sommer da min kusine blev 20 år kan jeg huske at jeg tænkte det var VILDT.... Syntes lige jeg havde stået og skiftet hendes ble..... Synes nogle gange tiden bare løber ALT for stærkt.........

Men alt i alt har jeg det ok med den alder jeg har nu. Men jeg tænker som sagt meget over tiden når folk omkring mig og mig selv runder.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.