Jeg havde det ikke så fedt med at blive 30, men nu har jeg det ok med at være i 30'erne- helt præcist 34..... Men synes ikke det er fedt at være på vej mod de 40..... 
Havde nogle vildt fede år i 20'erne hvor jeg gik meget i byen (Thomas og jeg brugte de tre første år af vores forhold på at gå i byen og det var FEDT)
Det savner jeg slet ikke, men synes dog det er dejligt at komme i byen ind imellem.....
Men ja, roen er der nu... Vi har fundet det hus vi ville ha, er ved at bygge om- og til og det bli'r bare superlækkert når det er færdigt:-)
Thomas og jeg har 10 års dag til marts, og jeg synes bare han er den mest fantastiske mand:-)
Vi har 2 overlækre unger og vil gerne ha en mere på et tidspunkt...
Men de der runde år synes jeg faktisk er lidt træls at tænke på... Det samme med mine forældre. Syntes ikke det var så fedt da min far blev 60 år (for to år siden) og min mor bliver det om 2 år.... Synes det er som om man tænker mere over alderen på de forskellige, når man/de runder....
Nu her i sommer da min kusine blev 20 år kan jeg huske at jeg tænkte det var VILDT.... Syntes lige jeg havde stået og skiftet hendes ble..... Synes nogle gange tiden bare løber ALT for stærkt.........
Men alt i alt har jeg det ok med den alder jeg har nu. Men jeg tænker som sagt meget over tiden når folk omkring mig og mig selv runder.....
Anmeld