Alle Jer skønne kvinder over 30 år...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.061 visninger
23 svar
0 synes godt om
21. oktober 2009

Honningblomst

Er det bare mig, eller er det ikke bare den mest fantastiske alder vi har.

Jeg kan huske da jeg var i 20'erne og egentlig syntes det var lidt vildt, trist, mærkeligt at blive 30 år. Men jeg må indrømme at det på ingen måde har været som jeg troede.                          

Den der ro jeg har fået, ligesom om jeg har fundet fred i mig selv, lidt som om min sjæl passer i mig nu...svært at forklare. Jeg føler mig smukkere, gladere og mere i harmoni og selvom det nok lyder sådan lidt latterligt, så føler jeg mig som det menneske jeg gerne vil være og jeg tør og kan stå ved det.

Nå, men tænkte bare om der var andre end mig der havde fundet det der efter de 30 år..

Knus Eva.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

Pia.

Kender godt dine tanker omkring det at være 30 eller der over - Nu var jeg på ingen måde ked af at blive 30 og heller ikke 31 år for den sags skyld...

Jeg har tumlet med en masse ting, men jeg har alligevel tacklet det anderledes end jeg ville have gjort for 5 år siden - hvis du forstår.. Og det er nok tegn på der er mere ro inden i mig nu end før...

Vi er nogle skønne kvinder i 30'erne - jeg mangler bare lige lidt før jeg er helt tidfreds og kan se på mig selv med de øjne jeg inderst inde ønsker at se mig med...

Knus til min dejlige Eva

Anmeld

21. oktober 2009

Honningblomst

Pia. skriver:

Kender godt dine tanker omkring det at være 30 eller der over - Nu var jeg på ingen måde ked af at blive 30 og heller ikke 31 år for den sags skyld...

Jeg har tumlet med en masse ting, men jeg har alligevel tacklet det anderledes end jeg ville have gjort for 5 år siden - hvis du forstår.. Og det er nok tegn på der er mere ro inden i mig nu end før...

Vi er nogle skønne kvinder i 30'erne - jeg mangler bare lige lidt før jeg er helt tidfreds og kan se på mig selv med de øjne jeg inderst inde ønsker at se mig med...

Knus til min dejlige Eva

Det hele skal nok falde på plads, søde Pia...

Jeg vil lige sige jeg nu heller ikke var ked af eller deprimeret over at blive 30 år, men jeg forestillede mig ikke hvor fantastisk det har været...altså havde jeg vidst det, så havde jeg da nok glædet mig rigtig meget.

Ses vi snart, smukke.

Knus..

Anmeld

21. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg blev 30 år sidste år... Jeg holdte en KÆÆÆÆÆÆÆMPE fæææææst!!

Jeg syntes det er fedt at blive ældre og jeg syntes det fedt at blive 30

Jeg er absolut ikke blevet skuffet. Igennem det seneste år har jeg oplevet meget og jeg ved at jeg stadig er en LÆKKER chick (har fået taget en erotisk serie hos en fotograf og jeg er HOT!!!)

Så det hele er som det skal være. Jeg har mig det hus jeg vil ha, jeg har mig den mand jeg vil ha og jeg har mig det ene af de børn jeg vil ha... Det eneste der er træls, er at jeg ikke er gravid og der ikke lige er noget der har bidt på de sidste 1½ års tid....

MEN - Jeg er 30 og jeg er HOT Og jeg blir snart 31

Anmeld

21. oktober 2009

Honningblomst

Zafir skriver:

Jeg blev 30 år sidste år... Jeg holdte en KÆÆÆÆÆÆÆMPE fæææææst!!

Jeg syntes det er fedt at blive ældre og jeg syntes det fedt at blive 30

Jeg er absolut ikke blevet skuffet. Igennem det seneste år har jeg oplevet meget og jeg ved at jeg stadig er en LÆKKER chick (har fået taget en erotisk serie hos en fotograf og jeg er HOT!!!)

Så det hele er som det skal være. Jeg har mig det hus jeg vil ha, jeg har mig den mand jeg vil ha og jeg har mig det ene af de børn jeg vil ha... Det eneste der er træls, er at jeg ikke er gravid og der ikke lige er noget der har bidt på de sidste 1½ års tid....

MEN - Jeg er 30 og jeg er HOT Og jeg blir snart 31

Kvinder føler sig faktisk smukkest når de er i 30'erne...præcis 32 år mener jeg. Så det er nok ikke helt forkert eller tilfældigt at vi føler sådan og føler man så sig smuk, så er man smuk.

Knus Eva..

Anmeld

21. oktober 2009

Pia.

Det er sjovt folk ser så forskelligt på det at blive 30 - nogen kan jo slet ikke klare at de runder det hjørne - ja det kan jeg jo slet ikke forstå...

Men ja det hele skal nok falde på plads, ved godt inderst inde at det kommer på et tidspunkt, men har desværre til tider svært ved at se det...

Kom jo aldrig afsted - du ved ! - kunne ikke lige overskue det - Og alligevel endte jeg med at fortryde det lidt og alligevel ikk... det irritere mig at jeg ikke KAN som jeg VIL eller VIL som jeg KAN - Jeg ved du forstår hvad jeg prøver at skrive..

Og jo vi ses snart - meget snart håber jeg - har du børn denne her weekend, det har jeg, så måske næste weekend - ikke at børnene ikke kan være der, men trænger bare til hygge hvor vi kan snakke helt uforstyret...

KNUS

Anmeld

21. oktober 2009

Berg

Jeg havde total 30 års krise. Ved ikke hvad jeg havde regnet med; at forblive ung forever måske. Men da jeg fyldte 31 havde jeg glemt alt om det.

Der er mere ro på og jeg er blevet meget bedre til at passe på mig selv og er faktisk også blevet mere egoistisk. Selvfølgelig passer jeg job, mand og børn men der skal bare være tid til at læse, løbe, en gang masage og andre ting jeg holder af. Det var jeg ikke god til før i tiden. Er i betydelig bedre form nu end for 10 år siden.

Til gengæld vil jeg give højre arm for at få bare lidt af min smukke figur igen. Det er nok mere graviditeter end alder der har spoleret den. På det punkt er mit selvværd nu langt under hvad den var i mine yngre dage.

Og når jeg kan se at mine forældre er ved at være gamle og grå, kommer jeg til at fundere over tilværelsen. Over hvad JEG gerne vil!

Så summa summarum; jeg føler mig altså lidt halvgammel indimellem men jeg er sikker på at når jeg kommer lidt længere op i 30èrne så vil jeg bare nyde livet.

Anmeld

21. oktober 2009

Mie A

Jeg er 27 år og glæder mig til at komme i 30'erne - har bare sådan en ide om at man blive taget mere seriøs, når man runder de 30 i forhold til når man er i 20'erne. Man hvad ved jeg

Anmeld

21. oktober 2009

Honningblomst

Pia. skriver:

Det er sjovt folk ser så forskelligt på det at blive 30 - nogen kan jo slet ikke klare at de runder det hjørne - ja det kan jeg jo slet ikke forstå...

Men ja det hele skal nok falde på plads, ved godt inderst inde at det kommer på et tidspunkt, men har desværre til tider svært ved at se det...

Kom jo aldrig afsted - du ved ! - kunne ikke lige overskue det - Og alligevel endte jeg med at fortryde det lidt og alligevel ikk... det irritere mig at jeg ikke KAN som jeg VIL eller VIL som jeg KAN - Jeg ved du forstår hvad jeg prøver at skrive..

Og jo vi ses snart - meget snart håber jeg - har du børn denne her weekend, det har jeg, så måske næste weekend - ikke at børnene ikke kan være der, men trænger bare til hygge hvor vi kan snakke helt uforstyret...

KNUS

Åh, altså....kender det jo alt for godt. Men det var sikkert det rigtige da du gjorde det, men måske du kan komme alligevel, hvis du vil.

Men ellers så giv dig den ro du har brug for, og så kommer det helt rigtige til dig, pludselig. Så passer det hele pludselig sammen.

Jeg kom afsted og fik brudt med det dumme mønster og set frygten i øjnene og jeg kunne sgu, så endnu et bump på vejen kom jeg over....ikke at det var nemt, men jeg kunne sgu.

jeg har også børn denne her weekend, men weekenden efter har jeg ingen planer overhoved. Så sig endelig til...har også lidt tøj til Mikkel..

Knus..

Anmeld

21. oktober 2009

Tulle28

Jeg havde lidt krise over at blive 30 - men nu hvor jeg er i 30'erne, må jeg indrømme at jeg ikke savner at være 22 igen.  Jeg føler også at man har en større ro og lidt mere klarhed over, hvad det er man ønsker her i livet.

Og som en anden skrev, så er jeg også blevet mere egoistisk, både hvad angår mine krav til hvad jeg vil have ud af min hverdag og hvem jeg gider omgås - gider ikke længere overfladiske venskaber og at bruge min tid på folk som ikke siger mig noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.