Hej med jer
Ja, som overskriften angiver så er min mand blevet for tyk. Efter at der er lavet omstruktureringer på arbejder spiser de meget og også meget forkert. Det har tydeligt sat sine spor - sammenlignet med at han heller ikke laver motion.
Normalt går jeg ikke vanvittigt meget op i udseende og elsker ham bestemt som han er, men hans mave er blevet så stor at den vælter ud over bæltekanten, og jeg får sværere og sværere ved at tænde på ham nøgen.
Hvordan faen får jeg det sagt til ham uden at såre ham? Han er en følsom fyr, og kan heller ikke fyre af om det skal være et fællesprojekt, for jeg spiser i forvejen minimalt af sukker, mættet fedt o.lign. Hvad tænker i? Er det bare svesken på disken?
Står selv i samme "problemstilling" og har gjort det i et årstid. Min mand har en ryggrad som en regnorm for at sige som det er. Han har det i munden men ingen handling bag ordnerne. Han vil rigtig gerne tabe sig, men gør ikke arbejdet for det.
Han bliver mere irriteret end han gør noget ved problemet, faktisk. når jeg kommenter på overvægten.
han har været ved lægen, til helbreds tjek. det er ingen gang nok, til at få sparket vægttabet i gang.
Så mit råd er, at din mand selv finde ryggraden frem, selv se problemstillingen og vil det, ellers tror jeg ikke at der vil ske en dyt.
Anmeld
Citér