Hej med jer
Jeg har brug for råd, og lige præcis det her issue tænker jeg at I måske har nogle konstruktive bud på.
Så kort fortalt som muligt:
Jeg har en kæreste på 6. måned, og to børn på 4 og 7 år (fra tidligere forhold).
Da vi lærte hinanden at kende gav han udtryk for at han gerne ville have børn. Jeg fortalte at jeg ikke havde behov for flere, men med den rigtige ville jeg overveje det, og se hvad fremtiden bød på.
Nu er jeg nået tilpas langt i forholdet, til at føle at jeg sagtens kan se en fremtid med ham. Men... Jeg kan ikke se mig selv få flere børn. Jeg er mor med stort M, og jeg er på hele tiden med de to banditter som er hos mig stort set hele tiden. Jeg elsker mine unger over alt på jorden, og ville aldrig undvære dem. Derfor forstår jeg jo også virkelig godt hans ønske om at få sine egne børn.
Så nu skal jeg have fundet en god måde at fortælle ham det på. Jeg ved simpelthen ikke hvor jeg skal starte eller ende, hvornår jeg skal sige det, hvor henne osv.
Jeg vil ham så gerne, men samtidig vil jeg også gøre ham klart at jeg godt kan forstå hvis han vælger at ende forholdet på den her baggrund. Jeg tror han vælger at gå, og det gør ondt - men han skal ikke holdes hen når jeg nu kan mærke at det her er sådan landet ligger.
Hjælp 
Anmeld
Citér