Hvornår er man tyk og hvornår er man tynd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2009

N&J

Eva skriver:

Men en numse kan jo godt fylde og strutte selvom den sidder på en slank pige...

Knus Eva..som også er glad for sin røv...

Selvfølgelig kan de det, men min numse fyldte intet da jeg var "syg"lig tynd.. så er meget glad for den nu..

Jeg syntes til gengæld at det er lidt mystisk at mange unge piger har en lille "gravid" bule som jeg plejer at kalde den, den topmave som jeg selv har fået efter at jeg har født, syntes ikke at den var så udbredt da jeg var "ung".. vi gik jo rundt i mavebluser.. uhh den mode må godt blive væk.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

Honningblomst

NoOne skriver:

Nej, for så skulle jeg jo hive Emil i barnevognen, et par gange om aftenen .. Det ville også være synd. Altså går en tur med ham hver dag, på ca. 2-3 km. men så kan min ryg heller ikke holde til mere.
Ja, jeg er ryger .. Jeg har aldrig haft brede hofter, og det er kun blevet MEGET værre, efter jeg har født !
^Men det har været det værd

Så er der da endnu en god grund til at stoppe rygning...for det gør altså at fedtet lagres på maven...

Anmeld

20. oktober 2009

Sees

Nikitas mor skriver:

Må du heller ikke lave yoga, pilates eller mavedans???

For det hjælper.. men hvornår får du det passet ind, (altså mavebøjningene) kan slet ikke finde tid til at træne...

knuz fra Jane

Det ved jeg faktisk ikke om jeg må .. Det har jeg ikke lige forhørt mig om, men det er også begrænset hvad min ryg kan holde til.
Efter 20 mavebøjninger, må jeg strække ud i ryggen, for at kunne tage 20 mere ..
Jeg træner om aftenen, så snart Emil sover .. Så er det tæppet ud på gulvet, og så bliver der lavet mavebøjninger

Anmeld

20. oktober 2009

4xGreve

Nikitas mor skriver:

Må du heller ikke lave yoga, pilates eller mavedans???

For det hjælper.. men hvornår får du det passet ind, (altså mavebøjningene) kan slet ikke finde tid til at træne...

knuz fra Jane

hehe når jeg laver mave bøjninger så er det tit med en hoppende Daniella på maven også tager jeg nogen igen om aften når hun er blevet puttet, og mave dans danser jeg sammen med Daniella til noget godt musik om dagen, også træner jeg med wiién om aften når manden spiller computer...

så syntes ikke der er svært at få træning presset ind i løbet af dagen, og gå turene kommer jo helt automatisk når Daniella skal afleveres og der er ca. 2km hver vej i højt tempo, og nu er jeg så begyndt at aflever hende i slynge så gåturen derop og hente hjemturen igen er lidt hårdere...

Anmeld

20. oktober 2009

Honningblomst

Nikitas mor skriver:

Selvfølgelig kan de det, men min numse fyldte intet da jeg var "syg"lig tynd.. så er meget glad for den nu..

Jeg syntes til gengæld at det er lidt mystisk at mange unge piger har en lille "gravid" bule som jeg plejer at kalde den, den topmave som jeg selv har fået efter at jeg har født, syntes ikke at den var så udbredt da jeg var "ung".. vi gik jo rundt i mavebluser.. uhh den mode må godt blive væk.. 

Jeg tror det skyldes forkert kost og for lidt motion at de får den der fedtbræmme om vommen.

Det vilde er at de faktisk har den lige deroppe og er smallere lige under. jeg troede det var pga for små bukser...men næ nej..men hvor er det ikke så pænt.

Knus..

Anmeld

20. oktober 2009

N&J

WiitrioeN skriver:

hehe når jeg laver mave bøjninger så er det tit med en hoppende Daniella på maven også tager jeg nogen igen om aften når hun er blevet puttet, og mave dans danser jeg sammen med Daniella til noget godt musik om dagen, også træner jeg med wiién om aften når manden spiller computer...

så syntes ikke der er svært at få træning presset ind i løbet af dagen, og gå turene kommer jo helt automatisk når Daniella skal afleveres og der er ca. 2km hver vej i højt tempo, og nu er jeg så begyndt at aflever hende i slynge så gåturen derop og hente hjemturen igen er lidt hårdere...

Syntes bare at efter jeg er startet i skole (startede 1 okt.) at jeg bare ikke har tid eller overskud, men har faktisk overvejet at danske lidt mavedans med Nikita enten eftermiddag eller efter maden inden sovetid.. i gang det skal jeg ihvertfald...

wii.. ja hvem der bare havde det.. har ikke engang et tv.. men har lige fundet en masse sider med online træning så det kan varieres. Du er meget inspirerende så meget træning du får ind.. hold da op..

Eva: det var faktisk en meget god konklusion på hvorfor.. er bare glad for at det ikke kun er mig der har lagt mærke til det...

NoOne: der er faktisk en del pilates/yoga som fokucere meget på vejrtrækning og de øvelser træner også mavemusklerne, ihvertfald dem jeg er stødt på...

Knuz fra Jane

Anmeld

21. oktober 2009

Miamaja

Man er vel tyk hvis ens laege beder en om at tabe sig, eller hvis man faar at vide af andre mennesker at man er tynd, saa er der en god chance for man er tynd. det gaar jeg ud fra er en rimelig go' rettesnor hvis man er itvivl om sig selv

Anmeld

21. oktober 2009

4xGreve

Betina88 skriver:

Nu ha' jeg jo født for ca . tre måneder siden nu .. Jeg er 170 og vejer 82 kg sidst jeg blev vejet , Det kalder jeg for tyk .. Og jeg ska' ned på de 65-70 kg .. Så jeg ha' en lang vej at nå helt derned ,.

det kommer helt af sig selv når det kun er 3 måneder siden du har født

Anmeld

21. oktober 2009

4xGreve

Nikitas mor skriver:

Syntes bare at efter jeg er startet i skole (startede 1 okt.) at jeg bare ikke har tid eller overskud, men har faktisk overvejet at danske lidt mavedans med Nikita enten eftermiddag eller efter maden inden sovetid.. i gang det skal jeg ihvertfald...

wii.. ja hvem der bare havde det.. har ikke engang et tv.. men har lige fundet en masse sider med online træning så det kan varieres. Du er meget inspirerende så meget træning du får ind.. hold da op..

Eva: det var faktisk en meget god konklusion på hvorfor.. er bare glad for at det ikke kun er mig der har lagt mærke til det...

NoOne: der er faktisk en del pilates/yoga som fokucere meget på vejrtrækning og de øvelser træner også mavemusklerne, ihvertfald dem jeg er stødt på...

Knuz fra Jane

vil gerne indrømme at jeg ikke syntes det er nok og at jeg vil til at stramme mig an og få lagt endnu mere træning ind...

Anmeld

21. oktober 2009

Vingummien

WiitrioeN skriver:

Ja i kære kvinder nu spøger jeg lige ud, hvornåer er man tyk og hvornåer er man tynd som kvinde?

Og hvornår er man tyk og hvornår er man tynd som mand?

Jeg personligt er omkring 169 høj (efter mit pas tilbage til da jeg var 14-15år) og vejer omkring 48-51kg.

Min mand er omkring 185 høj og vejer omkring 80-90kg.

min mand har nogen gode overame og ben da han er pladesmed og derfor bruger disse dele af sin krop rigtig meget dog har han da en fold eller to på maven...

Jeg har en lille bule på maven og syntes jeg har ret store lår (dog har min mand for ikke så lang tid siden sagt "skal jeg har næsten ondt af dig du er jo så tynd at det er ved at være usundt, er bange for dit helbred") syntes ikke personligt jeg er tynd men lidt buttede nogen steder og ellers det man vil kalde ret alm.

Hvad med jer tøser?

Oki, så prøver jeg så lige for 3 gang at svare på den her uden teksten bare fordufter

Tynd og tyk er mange ting. Er man tynd fordi man sulter sig selv osv så ja så er man for tynd. Men er man tynd selvom man æder vildt meget og dyrker motion og generalt holder sig i form og er sund jamen så kan man jo ikke sige personen er for tynd da personen jo ikke kan tage på. Min bror er et eksempel på det, han æder virkelig som et svin, træner flere gange om ugen og alligevel er han tynd som en pind.

Jeg er tyk vil jeg selv sige men har heldigvis former selv da jeg var nede på min normale vægt som ligger på 80 så ser jeg stor ud fordi jeg har så kraftige knogler som jeg har og er høj 179ca. Da jeg gik til genoptræning fik jeg af vide at jeg aldrig må komme under de 80 da jeg for det færste vil  se underlig ud og at min krop ikke vil kunne bære det. Jeg kan ikke træne mit fedt væk og har aldrig kunne, jeg skal arbejde det væk. har altid døjet med vægten, er en af dem der bare skal kigge på en chokolade kage så buler maven ud. Jeg har trænet og jeg har det ene og det andet. Dengang jeg kom ned på de 80 trænede jeg slet ikke, jeg havde bare et "mande" job hvor jeg skulle bruge mine muskler rigtig meget og opbyggede så så mange muskler at folk syntes det var ulækkert og det var bare pga arbejde, nu har jeg så ikke lavet noget siden jeg blev syg og nu er det så blevet til fedt igen.

Jeg syntes mange gange man skal passe på ikke at dømme når bare man ser en person, for kan være rigtig mange grunde til en person er tyk eller tynd. Og hvornår en person er tyk eller tynd kommer an på mange ting.

Ja jeg er tyk, men lige nu har jeg det san at ja jeg vil gerne af med det, men det haster ikke det vilde da jeg har andre ting med min krop jeg syntes er mere vigtig, så kan det andet komme efterhånden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.