WiitrioeN skriver:
Ja i kære kvinder nu spøger jeg lige ud, hvornåer er man tyk og hvornåer er man tynd som kvinde?
Og hvornår er man tyk og hvornår er man tynd som mand?
Jeg personligt er omkring 169 høj (efter mit pas tilbage til da jeg var 14-15år) og vejer omkring 48-51kg.
Min mand er omkring 185 høj og vejer omkring 80-90kg.
min mand har nogen gode overame og ben da han er pladesmed og derfor bruger disse dele af sin krop rigtig meget dog har han da en fold eller to på maven...
Jeg har en lille bule på maven og syntes jeg har ret store lår (dog har min mand for ikke så lang tid siden sagt "skal jeg har næsten ondt af dig du er jo så tynd at det er ved at være usundt, er bange for dit helbred") syntes ikke personligt jeg er tynd men lidt buttede nogen steder og ellers det man vil kalde ret alm.
Hvad med jer tøser?
Oki, så prøver jeg så lige for 3 gang at svare på den her uden teksten bare fordufter 
Tynd og tyk er mange ting. Er man tynd fordi man sulter sig selv osv så ja så er man for tynd. Men er man tynd selvom man æder vildt meget og dyrker motion og generalt holder sig i form og er sund jamen så kan man jo ikke sige personen er for tynd da personen jo ikke kan tage på. Min bror er et eksempel på det, han æder virkelig som et svin, træner flere gange om ugen og alligevel er han tynd som en pind.
Jeg er tyk vil jeg selv sige men har heldigvis former
selv da jeg var nede på min normale vægt som ligger på 80 så ser jeg stor ud fordi jeg har så kraftige knogler som jeg har og er høj 179ca. Da jeg gik til genoptræning fik jeg af vide at jeg aldrig må komme under de 80 da jeg for det færste vil se underlig ud og at min krop ikke vil kunne bære det. Jeg kan ikke træne mit fedt væk og har aldrig kunne, jeg skal arbejde det væk. har altid døjet med vægten, er en af dem der bare skal kigge på en chokolade kage så buler maven ud. Jeg har trænet og jeg har det ene og det andet. Dengang jeg kom ned på de 80 trænede jeg slet ikke, jeg havde bare et "mande" job hvor jeg skulle bruge mine muskler rigtig meget og opbyggede så så mange muskler at folk syntes det var ulækkert og det var bare pga arbejde, nu har jeg så ikke lavet noget siden jeg blev syg og nu er det så blevet til fedt igen.
Jeg syntes mange gange man skal passe på ikke at dømme når bare man ser en person, for kan være rigtig mange grunde til en person er tyk eller tynd. Og hvornår en person er tyk eller tynd kommer an på mange ting.
Ja jeg er tyk, men lige nu har jeg det san at ja jeg vil gerne af med det, men det haster ikke det vilde da jeg har andre ting med min krop jeg syntes er mere vigtig, så kan det andet komme efterhånden