Hvornår er man tyk og hvornår er man tynd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2009

Honningblomst

NoOne skriver:

Jeg er 163 høj, og vejer 53 kg.
Er ikke overvægtig, men jeg ser sådan ud, ford ALT mit fedt sidder på maven, og så har jeg simpelthen så tynde arme og ben, at det er helt forfærdeligt.
Hader simpelthen min kropsbygning

Det lyder da ellers rigtig fint med højde og vægt....kvinder bliver nok bare aldrig tilfreds

Kan du ikke styrketræne lidt så dine ben og arme får større muskler og syner af mere?

Knus Eva.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

4xGreve

NoOne skriver:

Jeg er 163 høj, og vejer 53 kg.
Er ikke overvægtig, men jeg ser sådan ud, ford ALT mit fedt sidder på maven, og så har jeg simpelthen så tynde arme og ben, at det er helt forfærdeligt.
Hader simpelthen min kropsbygning

Er sikker på det slet ikke ser så slemt ud...

men ja det er meget surt hvis man ikke føler det passer sammen

Anmeld

20. oktober 2009

Sees

Eva skriver:

Det lyder da ellers rigtig fint med højde og vægt....kvinder bliver nok bare aldrig tilfreds

Kan du ikke styrketræne lidt så dine ben og arme får større muskler og syner af mere?

Knus Eva.

Jeg må ikke styrketræne, da eg har skoliose.
Men når alt mit fedt sidder på maven, ligner det simpelthen at jeg er evig gravid .. Jeg laver mavebøjninger hver dag - Selv om jeg ikke må for lægen - Men et eller andet skal der gøres.
det hjælper så heller ikke på situationen at jeg "trøste spiser" meget .. Altså fordi jeg er alene, og keder mig .. Der er jo aldrig nogen at snakke med.
Ej, nu brokker jeg mig vidst for meget .. Sorry

Anmeld

20. oktober 2009

Honningblomst

NoOne skriver:

Men når alt mit fedt sidder på maven, ligner det simpelthen at jeg er evig gravid .. Jeg laver mavebøjninger hver dag - Selv om jeg ikke må for lægen - Men et eller andet skal der gøres.
det hjælper så heller ikke på situationen at jeg "trøste spiser" meget .. Altså fordi jeg er alene, og keder mig .. Der er jo aldrig nogen at snakke med.

Ej, det er da også træls....kan du ikke gå en tur hver gang du er ved at hyggespise...

Ryger du? Undersøgelser har vist at rygere har et større taljemål end ikke rygere..

Knus..

Anmeld

20. oktober 2009

N&J

uhh.. den er svær.. altså skulle man følge bmi og lignende, så er jeg tyk, da jeg er 162 cm lav.. og vejer omkring 80 kg. Inden min graviditet lå jeg på omkring 87-90 kg. Men jeg er en af de piger, der fra min svømmmetid har en del store muskler og selv om man godt kan se at jeg ikke er tynd, så er der normalt ingen der ser mig som tyk.. og det gør jeg egentlig heller ikke selv.. jeg ser mig selv som en der ligger en smule over hvad jeg skal.. vil gerne ned på 77 kg.. og så kan vi ændre målet derfra, min egen vurdering af min idealvægt er 67 kg, jeg har vejet omkring de 48-49 kg og det er sygeligt for mig, derudover så kan jeg faktisk godt lide mine former, og min numse, som fylder lidt,..

Knuz fra Jane

Anmeld

20. oktober 2009

Sees

Eva skriver:

Ej, det er da også træls....kan du ikke gå en tur hver gang du er ved at hyggespise...

Ryger du? Undersøgelser har vist at rygere har et større taljemål end ikke rygere..

Knus..

Nej, for så skulle jeg jo hive Emil i barnevognen, et par gange om aftenen .. Det ville også være synd. Altså går en tur med ham hver dag, på ca. 2-3 km. men så kan min ryg heller ikke holde til mere.
Ja, jeg er ryger .. Jeg har aldrig haft brede hofter, og det er kun blevet MEGET værre, efter jeg har født !
^Men det har været det værd

Anmeld

20. oktober 2009

Honningblomst

Nikitas mor skriver:

uhh.. den er svær.. altså skulle man følge bmi og lignende, så er jeg tyk, da jeg er 162 cm lav.. og vejer omkring 80 kg. Inden min graviditet lå jeg på omkring 87-90 kg. Men jeg er en af de piger, der fra min svømmmetid har en del store muskler og selv om man godt kan se at jeg ikke er tynd, så er der normalt ingen der ser mig som tyk.. og det gør jeg egentlig heller ikke selv.. jeg ser mig selv som en der ligger en smule over hvad jeg skal.. vil gerne ned på 77 kg.. og så kan vi ændre målet derfra, min egen vurdering af min idealvægt er 67 kg, jeg har vejet omkring de 48-49 kg og det er sygeligt for mig, derudover så kan jeg faktisk godt lide mine former, og min numse, som fylder lidt,..

Knuz fra Jane

Men en numse kan jo godt fylde og strutte selvom den sidder på en slank pige...

Knus Eva..som også er glad for sin røv...

Anmeld

20. oktober 2009

Ansemusen

Det kan man efter min mening slet ikke sige sådan her på skrift. Det er MEGET individuelt hvad man skal veje for at se henholdsvis tynd eller tyk ud! Synes slet ikke det er så sort hvidt, og synes ofte at kvinder, som har BMI over 25, slet ikke er tykke!

Anmeld

20. oktober 2009

N&J

NoOne skriver:

Må du heller ikke lave yoga, pilates eller mavedans???

For det hjælper.. men hvornår får du det passet ind, (altså mavebøjningene) kan slet ikke finde tid til at træne...

knuz fra Jane

Anmeld

20. oktober 2009

Betina88

Nu ha' jeg jo født for ca . tre måneder siden nu .. Jeg er 170 og vejer 82 kg sidst jeg blev vejet , Det kalder jeg for tyk .. Og jeg ska' ned på de 65-70 kg .. Så jeg ha' en lang vej at nå helt derned ,.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.