Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baby2017 skriver: Okay. Spændende at se hvornår der så er gevinst Det er så hyggeligt vi kan snakke om det ☺️
Okay. Spændende at se hvornår der så er gevinst Det er så hyggeligt vi kan snakke om det ☺️
Lige præcist kan næsten ikke vente glæder mug til at være gravid igen
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
M O R til J Vega skriver: Lige præcist kan næsten ikke vente glæder mug til at være gravid igen
Det før jeg godt nok også. Kan mærke at manden også er mere spændt denne gang
Vi har været i gang med nummer 2 siden oktober 17. Desværre har vi indtil videre kun haft held med en komplet mola og 3 biokemiske graviditeter.
Jeg har netop i dag testet svag positiv på hvad der svarer til 3+5.
Denne gang har jeg forsøgt med 2 glas grapefrugt juice dagligt siden ægløsningstidspunktet, så nu må vi se om den bliver siddende.
SejtNavnHer skriver: Vi har været i gang med nummer 2 siden oktober 17. Desværre har vi indtil videre kun haft held med en komplet mola og 3 biokemiske graviditeter. Jeg har netop i dag testet svag positiv på hvad der svarer til 3+5. Denne gang har jeg forsøgt med 2 glas grapefrugt juice dagligt siden ægløsningstidspunktet, så nu må vi se om den bliver siddende.
Ååh øv er jeg ked af at høre, må ikke være sjovt
ej, hvor fantastisk krydser alt for det lykkes denne gang!!! Det ville da bare være så dejligt for jer!
M O R til J Vega skriver: Ååh øv er jeg ked af at høre, må ikke være sjovt ej, hvor fantastisk krydser alt for det lykkes denne gang!!! Det ville da bare være så dejligt for jer!
Ja, helt sikkert! Men jeg skal nok opdatere på tråden her, either way! Jeg synes også det er lidt hyggeligt!
SejtNavnHer skriver: Ja, helt sikkert! Men jeg skal nok opdatere på tråden her, either way! Jeg synes også det er lidt hyggeligt!
Fantastisk ja det er så
glæder mig til at høre om de udvikler sig testene hvornår regner du med at teste igen
M O R til J Vega skriver: Fantastisk ja det er så glæder mig til at høre om de udvikler sig testene hvornår regner du med at teste igen
Jeg tester faktisk hver dag. For så er jeg på forkant med udstødningen, hvis der kommer en mere. Testene plejer at blive svagere før jeg begynder at bløde.
Indtil videre er den blevet tydeligere, men kun lidt, da det jo ER dag til dag.
Lægger lige et billede op. Og det er ikke skyggestreger, det har jeg aldrig oplevet på disse. Den har altid været helt blank, hvis den har været negativ.
SejtNavnHer skriver: Jeg tester faktisk hver dag. For så er jeg på forkant med udstødningen, hvis der kommer en mere. Testene plejer at blive svagere før jeg begynder at bløde. Indtil videre er den blevet tydeligere, men kun lidt, da det jo ER dag til dag. Lægger lige et billede op. Og det er ikke skyggestreger, det har jeg aldrig oplevet på disse. Den har altid været helt blank, hvis den har været negativ.
Uuh det bliver spændende jeg kan sagtens se der er farve i stregen og at den udvikler sig så den er da helt sikker godt nok
Og stort tillykke
M O R til J Vega skriver: Og stort tillykke
Tak tak! Meeeen, det har udviklet sig før, og så lige pludselig gået den anden vej. Jeg er ikke, de sidste 3 gange, nået længere end uge 6.
Så, pt. håber jeg bare på at overleve de næste 2 uger, og så tage til en tidlig scanning (som jeg får, pga. tidligere mola), for at bekræfte at der sidder noget sundt derinde.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128