Projekt baby nr 2 lige om lidt,wiie!(hygge indlæg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2019

M O R til J Vega

Baby2017 skriver:

Okay. Spændende at se hvornår der så er gevinst  Det er så hyggeligt vi kan snakke om det ☺️

Lige præcist  kan næsten ikke vente  glæder mug til at være gravid igen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2019

Baby2017

M O R til J Vega skriver:

Lige præcist  kan næsten ikke vente  glæder mug til at være gravid igen 

Det før jeg godt nok også. Kan mærke at manden også er mere spændt denne gang 

Anmeld Citér

11. august 2019

SejtNavnHer

Vi har været i gang med nummer 2 siden oktober 17. Desværre har vi indtil videre kun haft held med en komplet mola og 3 biokemiske graviditeter. 

Jeg har netop i dag testet svag positiv på hvad der svarer til 3+5.

Denne gang har jeg forsøgt med 2 glas grapefrugt juice dagligt siden ægløsningstidspunktet, så nu må vi se om den bliver siddende. 

Anmeld Citér

11. august 2019

M O R til J Vega

SejtNavnHer skriver:

Vi har været i gang med nummer 2 siden oktober 17. Desværre har vi indtil videre kun haft held med en komplet mola og 3 biokemiske graviditeter. 

Jeg har netop i dag testet svag positiv på hvad der svarer til 3+5.

Denne gang har jeg forsøgt med 2 glas grapefrugt juice dagligt siden ægløsningstidspunktet, så nu må vi se om den bliver siddende. 

Ååh øv er jeg ked af at høre, må ikke være sjovt 

ej, hvor fantastisk krydser alt for det lykkes denne gang!!!  Det ville da bare være så dejligt for jer! 

Anmeld Citér

11. august 2019

SejtNavnHer

Ååh øv er jeg ked af at høre, må ikke være sjovt 

ej, hvor fantastisk krydser alt for det lykkes denne gang!!!  Det ville da bare være så dejligt for jer! 

Ja, helt sikkert! Men jeg skal nok opdatere på tråden her, either way! Jeg synes også det er lidt hyggeligt! 

Anmeld Citér

11. august 2019

M O R til J Vega

SejtNavnHer skriver:

Ja, helt sikkert! Men jeg skal nok opdatere på tråden her, either way! Jeg synes også det er lidt hyggeligt! 

Fantastisk  ja det er så

glæder mig til at høre om de udvikler sig testene  hvornår regner du med at teste igen 

Anmeld Citér

12. august 2019

SejtNavnHer

Fantastisk  ja det er så

glæder mig til at høre om de udvikler sig testene  hvornår regner du med at teste igen 

Jeg tester faktisk hver dag. For så er jeg på forkant med udstødningen, hvis der kommer en mere. Testene plejer at blive svagere før jeg begynder at bløde. 

Indtil videre er den blevet tydeligere, men kun lidt, da det jo ER dag til dag. 

Lægger lige et billede op. Og det er ikke skyggestreger, det har jeg aldrig oplevet på disse. Den har altid været helt blank, hvis den har været negativ. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

12. august 2019

M O R til J Vega

SejtNavnHer skriver:

Jeg tester faktisk hver dag. For så er jeg på forkant med udstødningen, hvis der kommer en mere. Testene plejer at blive svagere før jeg begynder at bløde. 

Lægger lige et billede op. Og det er ikke skyggestreger, det har jeg aldrig oplevet på disse. Den har altid været helt blank, hvis den har været negativ. 

Uuh det bliver spændende  jeg kan sagtens se der er farve i stregen og at den udvikler sig  så den er da helt sikker godt nok 

Anmeld Citér

12. august 2019

M O R til J Vega

SejtNavnHer skriver:

Og stort tillykke 

Anmeld Citér

12. august 2019

SejtNavnHer

Og stort tillykke 

Tak tak! Meeeen, det har udviklet sig før, og så lige pludselig gået den anden vej. Jeg er ikke, de sidste 3 gange, nået længere end uge 6. 

Så, pt. håber jeg bare på at overleve de næste 2 uger, og så tage til en tidlig scanning (som jeg får, pga. tidligere mola), for at bekræfte at der sidder noget sundt derinde. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.