Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
libramarie12 skriver: Spændende. Jeg går og venter på at teste til den. 15 16 17 /8 der forventes jeg har menstruation. Dvs hvis den ikke kommer er det lykkedes os at blive gravide
Spændende. Jeg går og venter på at teste til den. 15 16 17 /8 der forventes jeg har menstruation. Dvs hvis den ikke kommer er det lykkedes os at blive gravide
Uh det bliver spændende! Krydser så meget finger for jer!
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det lyder som en super hyggelig tråd det her, jeg vil også være med
Vi har lige smidt pillerne og skal i gang med nummer 3.. De andre gange har jeg testet positiv ÆL på 12 dagen så jeg prøver at teste fra på søndag 10 dagen
FruLionborg skriver: Det lyder som en super hyggelig tråd det her, jeg vil også være med Vi har lige smidt pillerne og skal i gang med nummer 3.. De andre gange har jeg testet positiv ÆL på 12 dagen så jeg prøver at teste fra på søndag 10 dagen
Wiiie, altid hyggeligt med flere kommende baby maver
uh bliver spændende jeg har også købt ÆL tests, så nu må vi se, min cyklus er nærmest stensikker hele vejen rundt, men man går hurtig amok med at teste hvor man kan
Tillykke Håber det bedste for jer Venligst
Fru link slettet af moderator
Tillykke Håber det bedste for jer Venligst Fru
Fru
Tak
M O R til J Vega skriver: ☝
☝
Så er vi igang! Den øverste æl test er fra i dag og er helt sikkert positiv.
M O R til J Vega skriver: Nårh, til min store overraskelse har jeg taget en svag positiv g test “er 3+6” hvis det er. Vi har beskyttet os, så er noget i chok, tog den kun pga. Meget ømme bryster. (Har jeg normalt kun ved ÆL) ♀️ Så tænkte det var mærkeligt. Vi skulle først starte 21 august ca. Jov ♀️ Jeg må så om mens udebliver imorgen og evt. Tage en test til
Nårh, til min store overraskelse har jeg taget en svag positiv g test “er 3+6” hvis det er.
Vi har beskyttet os, så er noget i chok, tog den kun pga. Meget ømme bryster. (Har jeg normalt kun ved ÆL) ♀️ Så tænkte det var mærkeligt.
Vi skulle først starte 21 august ca. Jov ♀️ Jeg må så om mens udebliver imorgen og evt. Tage en test til
Ej stort tillykke. Havde slet ikke set du havde skrevet det
Baby2017 skriver: Så er vi igang! Den øverste æl test er fra i dag og er helt sikkert positiv.
Ej hvor dejligt, så det bare igang!!! Husk når testen er positiv, er selve ægløsningen om 2-3 dagen se det er bare med at hygge idag og de næste dage
Baby2017 skriver: Ej stort tillykke. Havde slet ikke set du havde skrevet det
Testen var negativ dagen efter, og dagen efter det kom mens men det helt fint, synes det rart vi starter op nu, det har været planen i 1/2 år. Så har glædet mig til d. 24 august
M O R til J Vega skriver: Testen var negativ dagen efter, og dagen efter det kom mens men det helt fint, synes det rart vi starter op nu, det har været planen i 1/2 år. Så har glædet mig til d. 24 august
Okay. Spændende at se hvornår der så er gevinst Det er så hyggeligt vi kan snakke om det ☺️
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128